przedłużenie licencji PPL(A)

Data: 2009-12-10 04:05:03
Autor: SP-MARIO
przedłużenie licencji PPL(A)
do wniosku o przedłużenie licencji samolotowej turystycznej należy
dołączyć m.in.: "udokumentowanie posiadanej praktyki (ksero książki
pilota)",
- jakie są wymagania co do posiadanego wówczas nalotu;
- ewentualnie z jakiego ostatniego okresu powinien być ten nalot;
- czy ten nalot może być na sprzęcie niecertyfikowanym, konkretnie na
samolocie ultralekkim?
Gdzie znaleźć przepisy na ten temat (przejrzałem pobieżnie JAR-FCL 1
ale nic tam nie znalazłem)?
Dzięki

Data: 2009-12-11 16:27:23
Autor: Superholowanie
[...]

A dzwoniłeś do ULCu? Się nie znam ale ja bym od tego zaczął...

przedłużenie licencji PPL(A)