[play] przedłużenie środków promocyjnych

Data: 2010-11-02 20:24:13
Autor: PlaMa
[play] przedłużenie środków promocyjnych
Proste pytanie, jak najtaniej przedłużyć ważność środków promocyjnych? Podzielcie się swoimi sposobami i sugestiami  :)

pozdrawiam.
PlaMa

Data: 2010-11-02 22:23:03
Autor: neoniusz
W dniu 10-11-02 20:24, PlaMa pisze:
Proste pytanie, jak najtaniej przedłużyć ważność środków promocyjnych?
Podzielcie się swoimi sposobami i sugestiami :)

A co tu kombinowac? Wystarczy przedluzyc na stronie.

Data: 2010-11-02 23:39:47
Autor: neoniusz
W dniu 10-11-02 22:28, PlaMa pisze:
Proste pytanie, jak najtaniej przedłużyć ważność środków promocyjnych?
Podzielcie się swoimi sposobami i sugestiami :)
A co tu kombinowac? Wystarczy przedluzyc na stronie.

? Jak?

Mialo byc "Wystarczy doladowac na stronie".

Data: 2010-11-02 22:40:44
Autor: PlaMa
neoniusz pisze:
A co tu kombinowac? Wystarczy przedluzyc na stronie.
? Jak?
Mialo byc "Wystarczy doladowac na stronie".

no tak tylko, że nie mam potrzeby ładowania co miesiąc za 20 zł - nie wygaduje tyle - szukam jakiejś tańszej opcji

Data: 2010-11-03 00:17:59
Autor: Koczkariow
W dniu 2010-11-02 22:40, PlaMa pisze:
neoniusz pisze:
[...]

skorzystaj z opcji zamień 5zł na 10zł - przedłuży Ci o miesiąc

--
"[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

Data: 2010-11-03 01:46:18
Autor: dizel
[play] przedłużenie środków promocyjnych

neoniusz pisze:
[...]

albo z pakietu 15pln za 10pln, można też zmienić profil na inny we
freshu tylko trzeba uważać bo wszystkie pakiety poza kontem
promocyjnym przepadają

Data: 2010-11-03 02:51:17
Autor: PlaMa
Koczkariow pisze:

no tak tylko, że nie mam potrzeby ładowania co miesiąc za 20 zł - nie
wygaduje tyle - szukam jakiejś tańszej opcji
skorzystaj z opcji zamień 5zł na 10zł - przedłuży Ci o miesiąc

Jakieś szczegóły? nie mogę znaleźć tego na playmobile.pl

Data: 2010-11-03 07:15:08
Autor: neoniusz
W dniu 10-11-03 02:51, PlaMa pisze:
[...]

Google nie gryzie

http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Pakiet_10zl_za_5zl.pdf

Data: 2010-11-03 20:22:06
Autor: Grzexs
[...]

Tu są wszystkie pakiety <http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm>

Spróbuj doładować za 5 PLN przez stronę. U mnie takie doładowanie nie dodaje środków do konta promocyjnego, ale przedłuża jego termin ważności. Nie wiem, czy to tylko u mnie się tak dzieje.
--
Grzexs

Data: 2010-11-04 20:04:02
Autor: PlaMa
Grzexs pisze:

[...]

hmm... przedłuża o miesiąc? Spróbuję w grudniu i się zobaczy :)

Data: 2010-11-05 10:09:40
Autor: tl

Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> napisał w wiadomości news:iav034$lpd$1inews.gazeta.pl...
Grzexs pisze:

[...]

Mnie nie przedłużyło.

Data: 2010-11-05 12:06:08
Autor: PlaMa
tl pisze:

[...]

: ( no to dupa, szkoda, bo to załatwiało by sprawę :/

[play] przedłużenie środków promocyjnych