przedłużenie umowy iPlus

Data: 2009-09-25 12:29:01
Autor: owp
przedłużenie umowy iPlus
Czy ktoś z Was przedłużał abo iPlus 60 ?
Od 2 lat mamy po 30zł/miesiąc, a teraz podobno nie da się. Umowa na 12 miesięcy, bez modemu (-50%).
Pzdrowp

Data: 2009-09-25 13:24:06
Autor: SDD
przedłużenie umowy iPlus

Użytkownik "owp" <owp1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9i61j$h0o$1inews.gazeta.pl...
Czy ktoś z Was przedłużał abo iPlus 60 ?
Od 2 lat mamy po 30zł/miesiąc, a teraz podobno nie da się.

No to skoro iPlus zmienil warunki przedluzenia,to i Ty zmienisz operatora.
Znajac zycie chyba nei beda za bardzo zatrzymywac dla tych 30 zl :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-25 22:01:39
Autor: owp
przedłużenie umowy iPlus
[...]

No ale wcześniej też nie było to reklamowane, że można dostać 50% upustu, jak się przedłuża bez modemu. Czytałem, że jeszcze przed wakacjami ktoś tak przedłużał, może nadal jest taka opcja, tylko trzeba pomęczyć...? Wystarczy 1GB.
Jeśli nie, to czy jest alternatywa ?
Wiem, że play ma 30zl za 28 dni na kartę, ale wolałbym plusa albo orange (zasięg na wakacjach).
Pzdr
owp

przedłużenie umowy iPlus