[era] przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?

Data: 2010-10-20 10:41:06
Autor: Bartek
[era] przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?
czesc,
od lat.... wielu, siedze w erze.

konczy mi sie umowa.
oferty dla stalych abonentow pewnie sa wam znane.

interesuje mnie abonament w okolicy 100 zł,
jestem zainteresowany telefonem. chciałem kuić coś, co jest nie dotykowe, na symbianie, ale niema nic chyba ciejkawego w ofercie teraz...
więc pytania:
1: czy ktoś robił może rozeznanie,
co warto wyciągnąć od nich, by sprzedać szybko i wmiare korzystnie?

2: jak ma sie ich oferta do ofert plusa, naprzyklad?:)
lub play?

moze ktos cos tam doradzi.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-10-20 06:07:20
Autor: Tom Kom
przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?

2: jak ma sie ich oferta do ofert plusa, naprzyklad?:)
lub play?

Jeżeli nie potrzebny jest telefon ja bym brał ofertę bez telefonu.
Long Play 99 za 49,50 zł. 500 minut do wszystkich i umowa na 12
miesięcy. Jak za mało minut można dokupić 200 minut za 15 zł. do
wszystkich sieci lub 300 minut też za 15 zł. ale wieczorami i w
weekendy.  http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej__LongPlay_bez_telefonu_30_09_2010r.pdf

Data: 2010-10-21 09:34:16
Autor: Bartek
Użytkownik "Tom Kom" <kemot33kemot@gmail.com> napisał w wiadomości news:fe77b0d8-ce70-438e-bec8-0378d357e4fba36g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

telefon nie jest konieczny. ja sobie kupie ew. tel. sam, z tym że zazwyczaj oferty z telefonem - po przeliczeniu - wychodzą lepiej.
ide zobaczyc na ta oferte play, bez telefonow...

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-10-21 06:01:06
Autor: Tom Kom
> [...]

oferty z telefonem - po przeliczeniu - wychodzą lepiej.
ide zobaczyc na ta oferte play, bez telefonow...

Oferta z telefonem Long Play 99 kosztuje 79 zł. Więc różnica będzie
29,5 zł. x 24 miesiące = 708 zł. Popatrz i przeanalizuj co może Ci się
opłacać. Play najwięcej dopłaca do telefonów w ofercie z internetem
np. Long Play 99 z internetem za 109 zł. miesięcznie można mieć
telefon HTC Desire HD za 499 zł. lub i9000 bodaj za 199 zł. W
abonament wliczony jest pakiet 2 GB danych na nadajnikach Playa za 30
zł. i stan darmowy w Play.

Data: 2010-10-20 10:57:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-20 10:41, Bartek pisze:

jestem zainteresowany telefonem. chciałem kuić coś, co jest nie dotykowe, na

co warto wyciągnąć od nich, by sprzedać szybko i wmiare korzystnie?

   To potrzebujesz tego telefonu, czy jednak nie???

2: jak ma sie ich oferta do ofert plusa, naprzyklad?:)
lub play?

My też nie wiemy. To chyba jakaś tajemnica.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-20 11:54:17
Autor: mz
[era] przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?
Byłem w Erze 6 lat. To co zaproponowali na przedłużenie rozśmieszyło mnie (minuty z abo do wybranych operatorów - bez Play i Polsatu, niska ilość minut w abo). Przeszedłem do Play.
Poziom obsługi wszędzie na takim samym niskim poziomie.
Abo płace na poziomie 130 zł /mc

Data: 2010-10-20 15:09:56
Autor: Bartek
Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cbebc53$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
[...]

co dostales za te 130 zl? mniej/więcej?

wiesz, mam dylemat - bo jestem z nimi dlugo, mam znajomych i rodzine w erze,. ale jak mam znowu podpisać umowe na 2 lata. to...
wole coś z tego mieć.

minuty teraz dają do wszystkich - od paru dni.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-10-21 07:13:45
Autor: mz
[era] przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?
Za coś koło 60 zł dostałem 350 minut do wszystkich wymienne na sms, mms i coś tam jeszcze (za wsześnie rano nie chce mi sie sprawszac a korzystam z tego co wymieniłem). Z tego przez pierwsze trzy miesiące abo płace połowe. Era dawała za takie pieniadze chyba 200 czy 240 minut no i było to wyłączenie z abo telefonów do Play.
Reszte rodziny też mam w Erze ale i oni i ja mamy minuty do wszystkich w abo więc nazwa sieci dla mnie nie ma znaczenia.
Jeżeli Era wycofała sie z głupiego pomysły i daje teraz minuty do wszystkich to chwała im za to. Szkoda, że szybciej na to nie wpadli może więcej klientów by zostało.

Data: 2010-10-20 14:24:42
Autor: malgosia
[era] przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?
interesuje mnie abonament w okolicy 100 zł,
jestem zainteresowany telefonem. chciałem kuić coś, co jest nie dotykowe, na

są w Play

jk

[era] przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?