przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?

Data: 2010-10-20 06:07:20
Autor: Tom Kom
przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?

2: jak ma sie ich oferta do ofert plusa, naprzyklad?:)
lub play?

Jeżeli nie potrzebny jest telefon ja bym brał ofertę bez telefonu.
Long Play 99 za 49,50 zł. 500 minut do wszystkich i umowa na 12
miesięcy. Jak za mało minut można dokupić 200 minut za 15 zł. do
wszystkich sieci lub 300 minut też za 15 zł. ale wieczorami i w
weekendy.  http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej__LongPlay_bez_telefonu_30_09_2010r.pdf

Data: 2010-10-21 09:34:16
Autor: Bartek
Użytkownik "Tom Kom" <kemot33kemot@gmail.com> napisał w wiadomości news:fe77b0d8-ce70-438e-bec8-0378d357e4fba36g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

telefon nie jest konieczny. ja sobie kupie ew. tel. sam, z tym że zazwyczaj oferty z telefonem - po przeliczeniu - wychodzą lepiej.
ide zobaczyc na ta oferte play, bez telefonow...

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-10-21 06:01:06
Autor: Tom Kom
> [...]

oferty z telefonem - po przeliczeniu - wychodzą lepiej.
ide zobaczyc na ta oferte play, bez telefonow...

Oferta z telefonem Long Play 99 kosztuje 79 zł. Więc różnica będzie
29,5 zł. x 24 miesiące = 708 zł. Popatrz i przeanalizuj co może Ci się
opłacać. Play najwięcej dopłaca do telefonów w ofercie z internetem
np. Long Play 99 z internetem za 109 zł. miesięcznie można mieć
telefon HTC Desire HD za 499 zł. lub i9000 bodaj za 199 zł. W
abonament wliczony jest pakiet 2 GB danych na nadajnikach Playa za 30
zł. i stan darmowy w Play.

przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?