przedłużenie umowy w Erze+ wymiana telefonu

Data: 2009-11-29 13:39:13
Autor: Marek
przedłużenie umowy w Erze+ wymiana telefonu
Przedłużyłem w Erze cyrograf, wymieniłem telefon na samsunga S3750. Telefon
b. fajny. Doskonały wyswietlacz, przyzwoity ja na komórkę aparat, dobrze
działający net. Jakość połaczeń rewelacyjna: w porównaniu z dotychczasowym
SE K550 to dwa światy. Tyle... tyle że ta jakoś jest od czasu do czasu, czyli tylko wtedy, jak uda
się połaczyć: telefon gubi zasięg nawet na 1 piętrze budynku w centrum
miasta. Podpisałem cyrograf, czyli już posprzątane ??? Jestem w placy około 800 zł
? Podobno, gdyby to było nie na firmę, tylko na os. fizyczną to moznamy
oddać (umowa zawarta elektronicznie, można do 10 dni rozwiązać) a jak na
firmę to posprzątane. Co zrobic ?

Data: 2009-11-29 15:21:38
Autor: kuba
Marek pisze:
[...]

Reklamować telefon.

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Data: 2009-11-29 15:34:12
Autor: Marek
przedłużenie umowy w Erze+ wymian a telefonu

Reklamować telefon.

Na co się powołać ?

Data: 2009-11-29 16:23:12
Autor: kuba
przedłużenie umowy w Erze+ wymian a telefonu
Marek pisze:
Reklamować telefon.

Na co się powołać ?

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, ale nie musisz tego wiedzieć, żeby dokonać reklamacji.

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Data: 2009-11-29 17:18:20
Autor: Liwiusz
kuba pisze:
Marek pisze:
Reklamować telefon.

Na co się powołać ?

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, ale nie musisz tego wiedzieć, żeby dokonać reklamacji.

   Dlaczego ma się powoływać na prawo, które mu nie przysługuje?

--
Liwiusz

Data: 2009-11-29 17:57:55
Autor: kuba
Liwiusz pisze:
kuba pisze:
Marek pisze:
[...]

Faktycznie, przekręciłem. Oczywiście KC w takim wypadku.

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Data: 2009-11-29 16:28:13
Autor: Tomaszek
przedłużenie umowy w Erze+ wymian a telefonu
Marek pisze:
Reklamować telefon.

Na co się powołać ?

Prawnie, to na to, że telefon jest zje...ny;) Ale poważnie: jak powiesz, że zasięg masz kiepski tam gdzie powinieneś mieć lepszy to zaczną nudzić, że zasięg zależy od wielu czynników i jest zmienny... W polskich realiach to sytuacja beznadziejna, bo uszkodzenie nie jest ewidentne

Nie kwestionuję tego, że masz rację, ale oni będą to kwestionować:( Nawet wbrew oczywistym faktom. Na potwierdzenie swoich "faktów" dadzą ci logi z programów serwisowych, na których będzie przy każdej pozycji napis w stylu: "test pass", "test ok" itp. Przerabiałem to, wierz mi - zwątpisz w człowieka. Powodzenia, szczerze powodzenia, trzeba mieć dużo silnej woli, żeby takiemu serwisantowi po gębie nie dać:/ ( ja odbierałem telefon osobiście, to miałem z tymi debilami bezpośredni kontakt )
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-29 16:57:03
Autor: .B:artek.
przedłużenie umowy w Erze+ wymiana telefonu
Marek wyskrobał(a):
[...]

Masz rękojmię za wady rzeczy sprzedanej i na nią próbuj się powołać.

--
..B:artek.

Data: 2009-11-29 17:19:07
Autor: Liwiusz
..B:artek. pisze:

Masz rękojmię za wady rzeczy sprzedanej i na nią próbuj się powołać.

   A przede wszystkim gwarancję.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-29 21:05:41
Autor: Zygmunt
[...]

No cóż bajerów dużo ale telefon działa jak na Samsunga przystało. Jesli masz
włączony UMTS to go wyłącz i zobacz czy się coś zmieni.

przedłużenie umowy w Erze+ wymiana telefonu