przedluzenie w Plusie

Data: 2009-03-27 13:07:39
Autor: milosh
przedluzenie w Plusie
Witam
w najblizszym czasie konczy mi sie umowa abonamentowa w plusie, obecnie taryfa to Kubala 75 z 40% rabatem czyli 47zł za 120min wymienne na 600smsów.
Kalkulując w Twoim profilu za mniej wiecej ta sama cene mialbym 137 minut wymienne na 222 smsy (40zł) + darmowe smsy i połączenia z 1 numerem (10zl). Czy jest szansa negocjować z plusem przedluzenie abonamentu? czego wymagac zeby w abo oplacalo sie bardziej niz w simplusie?

Data: 2009-03-27 05:41:19
Autor: BearBag
przedluzenie w Plusie

Czy jest szansa negocjować z plusem przedluzenie abonamentu? czego wymagac
zeby w abo oplacalo sie bardziej niz w simplusie?

nie sa w stanie zaproponowac ci lepszych warunkow niz ofercie
prepaidowej, nawet jesli zrezygnujesz z nowego telefonu. Coraz wiecej
firm przechodzi dla szeregowych pracownikow na prepaidy a co dopiero
osoby prywatne.
Swoja droga w obecnym okresie podpisywac umowe na 2 lata i to jeszcze
przy stawce powyzej 40gr/min to juz lekka nierozwaga ze tak powiem
delikatnie...

Data: 2009-03-27 15:51:04
Autor: silesiac
przedluzenie w Plusie
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:e689b3fb-19a1-4da6-997a-ed9f869f4a2bh5g2000yqh.googlegroups.com...

Swoja droga w obecnym okresie podpisywac umowe na 2 lata i to jeszcze
przy stawce powyzej 40gr/min to juz lekka nierozwaga ze tak powiem
delikatnie...

Dokładnie też tak uważam. Poniżej jest wątek o przenoszeniu numeru do sim+. Bardzo mi zależy na numerze, więc chcę dokładnie wszystko wiedzieć, trochę czasu jeszcze na to mam, ale jeśli można przenosić i numer mi się nie "rozpłynie" w dzień po terminie zakończenia umowy, której nie przedłużę, to mimo wszystko... chyba nie ma sensu tkwić w abonamencie...
sil

Data: 2009-03-27 13:47:06
Autor: Tomaszek
przedluzenie w Plusie
milosh pisze:
[...]

Złóż rezygnację. Zadzwonią i zaproponują ofertę, której nie ma na rynku.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-03-27 15:20:13
Autor: MariuszM
przedluzenie w Plusie
Złóż rezygnację. Zadzwonią i zaproponują ofertę, której nie ma na rynku.

Albo i nie.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-27 16:42:46
Autor: milosh
przedluzenie w Plusie

Data: 2009-03-28 08:47:06
Autor: Tomaszek
przedluzenie w Plusie
milosh pisze:

Musisz zadzwonić pod tajny numer 2699;) Pamiętaj: Ty jesteś panem sytuacji;)