przedmuch

Data: 2010-06-15 08:54:40
Autor: kogutek
przedmuch
VW Passat B4, 1.9 TDI, 90 KM, 400.000 km. 2 mechaników stwierdziło, że mam przedmuch do filtra powietrza. Co może byc przyczyną i jaki remont silnika mnie czeka, co i orientacyjnie za ile? Najbardziej stawiam na zawór (zawory) wydechowy w głowicy.

Z poważaniem
MJ
A mżoesz papcio napisać czym się objawia ten przedmuch. Bo zaczynają się dziwne
teorie pojawiać. --

Data: 2010-06-15 09:59:51
Autor: Tata
przedmuch
A mżoesz papcio napisać czym się objawia ten przedmuch. Bo zaczynają się dziwne teorie pojawiać.

Dzięki. Ja się nie znam, ale mechanicy mówią, że silnik jakoś dziwnie chodzi (głośniej) i w filtrze powietrza słychać szum, jakby coś pod ciśnieniem szło od silnika na filtr. Podejrzewają też ewentualnie jakąś nieszczelność. Poprzednio nie napisałem, że mam odłączony zawór AGR i zaślepioną rurkę do tego zaworu. Dodatkowo odma jest trochę zaolejona.

Z podziękowaniem
MJ

Data: 2010-06-15 10:19:44
Autor: Karolek