przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]

Data: 2011-07-26 14:23:21
Autor: whitey
przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]
witam

probuje zrobic sobie cos takiego jak w temacie. do rzeczy.
jest butelka pet 2.5 l z wkeconym na klej zaworem pompuje ja przez ten
zawor powietrzem i mam cos jakby spray ze sprezonym powietrzem do
"przedmuchiwania" roznych rzeczy
jest tylko jeden maly szkopul przydaloby sie cos w rodzaju pistoletu
albo jakiejs koncowki zeby mozna bylo precyzyjnie tym powietrzem dmuchac.
do tej pory mialem taka koncowke do pompki niestety gdzies posialem poza
tym zawsze jednej reki brakowalo. albo jedna reka trzymac przedmiot
"przedmuchiwany" druga pompowac pompka, albo przedmiot gdzies polozyc,
generalnie upierdliwe.
tutaj pytanie ma moze ktos jakis pomysl jak taki patent zmontowac, albo
z czego zaadaptowac? bede wdzieczny za sugestie

--
whitey

Data: 2011-07-26 13:37:33
Autor: Ryszard Mikke
przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]
whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisa³(a):
[...]

Koncowki pistoletowe do sprezarek sa do nabycia w OBI itp.
Wydaje mi sie, ze kombinowanie wlasnego narzedzia, ktore bedzie wygodne w
uzyciu i przy tym dobrze bedzie trzymac cisnienie, nie da efektow
wspolmiernych do wlazonego wysilku...

--
rmikke

Data: 2011-07-26 14:54:16
Autor: whitey
On 26/07/11 14:37, Ryszard Mikke wrote:

[...]

mi sie przydaje raz od wielkiego dzwonu, a na trzymaniu cisnienia przez
tydzien mi nie zalezy. po prostu napompuje przed uzyciem
chodzilo mi wlasnie o takie cos co moge z jakiegos ustrojstwa wymontowac
i bedzie dzialalo.

--
whitey

Data: 2011-07-26 16:54:05
Autor: Inead

"whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> wrote in message news:j0mgu9$q2l$1inews.gazeta.pl...
[...]

A taki spray z powietzrem jak do komputerów nie bêdzie OK? Straszna rze¼ba musi nast±piæ jak opisujesz,

Data: 2011-07-26 16:06:17
Autor: whitey
On 26/07/11 15:54, Inead wrote:

A taki spray z powietzrem jak do komputerów nie bêdzie OK? Straszna
rze¼ba musi nast±piæ jak opisujesz,

wlasnie taki zamysl jest zeby nie kupowac puszki skoro z (byc moze)
dostepnych czesci uda sie to zmontowac (butelke i stara detke mialem)
dluzej zajelo rozgrzanie pistoletu z klejem niz sama robota
jesli ma nastapic rzezba to j tez nie chce sie bawic w to, pytam wiec
moze ktos natchnienia/pomyslu dostarczy

--
whitey

Data: 2011-07-26 15:51:26
Autor: Ryszard Mikke
On 26/07/11 15:54, Inead wrote:

> [...]

dluzej zajelo rozgrzanie pistoletu z klejem niz sama robota
jesli ma nastapic rzezba to j tez nie chce sie bawic w to, pytam wiec

No to idea jest taka, zeby w korek wsadzic jakis trojnik typu T, o tak:

  | |
  | |__
  |  __
  | |
  | |
butelka

u gory osadzic glowke z dowolnego dezodorantu cisnieniowego, a z boku zawor
samochodowy z detki.

--
rmikke

Data: 2011-07-26 20:23:06
Autor: Inead

"whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> wrote in message news:j0ml5b$9ba$1inews.gazeta.pl...
On 26/07/11 15:54, Inead wrote:

[...]

No to teraz flejma zrobi³e¶... ka¿dy bêdzie Makgajverem ;-)))

Data: 2011-07-27 09:38:48
Autor: whitey
On 26/07/11 19:23, Inead wrote:

No to teraz flejma zrobi³e¶... ka¿dy bêdzie Makgajverem ;-)))

Panie kuchany jakiego flajma!?
ja rozumiem ze usnet zobowiazuje, ale chodzi mi raczej o pomysly i
_konstruktywna_ krytyke

--
whitey

Data: 2011-07-26 19:55:10
Autor: ToMasz
W dniu 26.07.2011 15:23, whitey pisze:
witam

probuje zrobic sobie cos takiego jak w temacie. do rzeczy.
jest butelka pet 2.5 l z wkeconym na klej zaworem
błąd! trzeba wyciąć zaworek z dętki. na taki wymiar jak ma korek w butelce. przedzurawić korek, wetknąć zawór od dołu i zakręcić korek.

pompuje ja przez ten
zawor powietrzem
ręcznie? oszalałeś?
i mam cos jakby spray ze sprezonym powietrzem do
"przedmuchiwania" roznych rzeczy
jest tylko jeden maly szkopul przydaloby sie cos w rodzaju pistoletu
wiesz co? ja też najchÄ™tniej zrobiÅ‚bym wszystko sam, nawet ten przepalony drucik w żarówce wynieniÅ‚, ale wszystko ma swoje granice. Pistolet do przedmuchiwania kosztuje 13zÅ‚ w selgorsie, pewno sÄ… taÅ„sze. Kompresor z lodówki ze Å›mietnika jest za darmo, albo ze zÅ‚omu, też w okolicy 10zÅ‚,  + piwo dla obsÅ‚ugi żeby jakiÅ› dziaÅ‚ajÄ…cy wybrali. OStatecznie igÅ‚Ä™ do piÅ‚ki zakręć....

Data: 2011-07-27 09:22:34
Autor: whitey
On 26/07/11 18:55, ToMasz wrote:
[...]

moze niejasno napisalem ale tak wlasnie zrobilem na klej wkrecilem stary
zawor z detki

pompuje ja przez ten
zawor powietrzem
ręcznie? oszalałeś?

no troche dlugo trwa ale nie jakos masakrycznie dlugo, dlaczego zaraz
oszalales?

i mam cos jakby spray ze sprezonym powietrzem do
"przedmuchiwania" roznych rzeczy
jest tylko jeden maly szkopul przydaloby sie cos w rodzaju pistoletu
wiesz co? ja też najchętniej zrobiłbym wszystko sam, nawet ten
przepalony drucik w żarówce wynienił, ale wszystko ma swoje granice.
Pistolet do przedmuchiwania kosztuje 13zł w selgorsie, pewno są tańsze.
Kompresor z lodówki ze śmietnika jest za darmo, albo ze złomu, też w
okolicy 10zÅ‚,  + piwo dla obsÅ‚ugi żeby jakiÅ› dziaÅ‚ajÄ…cy wybrali.
OStatecznie igłę do piłki zakręć....

kompresor z lodowki nawet nie wiedzialem ze sie nada do takiej operacji
dzieki wielkie, sprawdze.
faktycznie po googlaniu stwierdzam ze masz racje, nie oplaca sie rzezbic
pistoletu, bo gotowy kosztuje smieszne pieniadze. (przyjalem z gory ze
bedzie kosztowal duzo wiecej zamiast sprawdzic)

--
whitey

Data: 2011-07-27 20:23:30
Autor: jacek duma
[...]

A idąc tym tropem. Dostałem od kogoś w prezencie taki taniutki chiński kompresorek co udaje kompresorek na zapalniczkę do auta. Realnie nabija mi koła rowerowe do max 55-60 psi. Potem zatrzymuje się. Od razu ma końcówkę samochodową więc będzie pasował do wentyla.

Wejdź na aledrogo wpisz kompresor i posortuj po cenie. Nie będę komuś nabijał statystyk. :-)

jd

Data: 2011-07-28 09:58:30
Autor: whitey
On 27/07/11 19:23, jacek duma wrote:

[...]

kompresorek co udaje kompresorek na zapalniczkÄ™ do auta. Realnie nabija
[...]

no tak, tez widzialem cos takiego i nawet uzywalem raz do pompowania kol
w samochodzie, tylko ze wydaje mi sie ze za slabo to dmucha jednak zeby
do tego pistolet podlaczyc. ale sprawdze trop

--
whitey

przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]