przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]

Data: 2011-07-26 13:37:33
Autor: Ryszard Mikke
przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]
whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisał(a):
witam

probuje zrobic sobie cos takiego jak w temacie. do rzeczy.
jest butelka pet 2.5 l z wkeconym na klej zaworem pompuje ja przez ten
zawor powietrzem i mam cos jakby spray ze sprezonym powietrzem do
"przedmuchiwania" roznych rzeczy
jest tylko jeden maly szkopul przydaloby sie cos w rodzaju pistoletu
albo jakiejs koncowki zeby mozna bylo precyzyjnie tym powietrzem dmuchac.
do tej pory mialem taka koncowke do pompki niestety gdzies posialem poza
tym zawsze jednej reki brakowalo. albo jedna reka trzymac przedmiot
"przedmuchiwany" druga pompowac pompka, albo przedmiot gdzies polozyc,
generalnie upierdliwe.
tutaj pytanie ma moze ktos jakis pomysl jak taki patent zmontowac, albo
z czego zaadaptowac? bede wdzieczny za sugestie

Koncowki pistoletowe do sprezarek sa do nabycia w OBI itp.
Wydaje mi sie, ze kombinowanie wlasnego narzedzia, ktore bedzie wygodne w
uzyciu i przy tym dobrze bedzie trzymac cisnienie, nie da efektow
wspolmiernych do wlazonego wysilku...

--
rmikke

Data: 2011-07-26 14:54:16
Autor: whitey
On 26/07/11 14:37, Ryszard Mikke wrote:

[...]

mi sie przydaje raz od wielkiego dzwonu, a na trzymaniu cisnienia przez
tydzien mi nie zalezy. po prostu napompuje przed uzyciem
chodzilo mi wlasnie o takie cos co moge z jakiegos ustrojstwa wymontowac
i bedzie dzialalo.

--
whitey

Data: 2011-07-26 16:54:05
Autor: Inead

"whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> wrote in message news:j0mgu9$q2l$1inews.gazeta.pl...
[...]

A taki spray z powietzrem jak do komputerów nie będzie OK? Straszna rzeźba musi nastąpić jak opisujesz,

Data: 2011-07-26 16:06:17
Autor: whitey
On 26/07/11 15:54, Inead wrote:

A taki spray z powietzrem jak do komputerów nie będzie OK? Straszna
rzeźba musi nastąpić jak opisujesz,

wlasnie taki zamysl jest zeby nie kupowac puszki skoro z (byc moze)
dostepnych czesci uda sie to zmontowac (butelke i stara detke mialem)
dluzej zajelo rozgrzanie pistoletu z klejem niz sama robota
jesli ma nastapic rzezba to j tez nie chce sie bawic w to, pytam wiec
moze ktos natchnienia/pomyslu dostarczy

--
whitey

Data: 2011-07-26 15:51:26
Autor: Ryszard Mikke
On 26/07/11 15:54, Inead wrote:

> [...]

dluzej zajelo rozgrzanie pistoletu z klejem niz sama robota
jesli ma nastapic rzezba to j tez nie chce sie bawic w to, pytam wiec

No to idea jest taka, zeby w korek wsadzic jakis trojnik typu T, o tak:

  | |
  | |__
  |  __
  | |
  | |
butelka

u gory osadzic glowke z dowolnego dezodorantu cisnieniowego, a z boku zawor
samochodowy z detki.

--
rmikke

Data: 2011-07-26 20:23:06
Autor: Inead

"whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> wrote in message news:j0ml5b$9ba$1inews.gazeta.pl...
On 26/07/11 15:54, Inead wrote:

[...]

No to teraz flejma zrobiłeś... każdy będzie Makgajverem ;-)))

Data: 2011-07-27 09:38:48
Autor: whitey
On 26/07/11 19:23, Inead wrote:

No to teraz flejma zrobiłeś... każdy będzie Makgajverem ;-)))

Panie kuchany jakiego flajma!?
ja rozumiem ze usnet zobowiazuje, ale chodzi mi raczej o pomysly i
_konstruktywna_ krytyke

--
whitey

przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]