przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]

Data: 2011-07-26 19:55:10
Autor: ToMasz
przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]
W dniu 26.07.2011 15:23, whitey pisze:
witam

probuje zrobic sobie cos takiego jak w temacie. do rzeczy.
jest butelka pet 2.5 l z wkeconym na klej zaworem
b艂膮d! trzeba wyci膮膰 zaworek z d臋tki. na taki wymiar jak ma korek w butelce. przedzurawi膰 korek, wetkn膮膰 zaw贸r od do艂u i zakr臋ci膰 korek.

pompuje ja przez ten
zawor powietrzem
r臋cznie? oszala艂e艣?
i mam cos jakby spray ze sprezonym powietrzem do
"przedmuchiwania" roznych rzeczy
jest tylko jeden maly szkopul przydaloby sie cos w rodzaju pistoletu
wiesz co? ja te偶 najch臋tniej zrobi艂bym wszystko sam, nawet ten przepalony drucik w 偶ar贸wce wynieni艂, ale wszystko ma swoje granice. Pistolet do przedmuchiwania kosztuje 13z艂 w selgorsie, pewno s膮 ta艅sze. Kompresor z lod贸wki ze 艣mietnika jest za darmo, albo ze z艂omu, te偶 w okolicy 10z艂,  + piwo dla obs艂ugi 偶eby jaki艣 dzia艂aj膮cy wybrali. OStatecznie ig艂臋 do pi艂ki zakr臋膰....

Data: 2011-07-27 09:22:34
Autor: whitey
On 26/07/11 18:55, ToMasz wrote:
[...]

moze niejasno napisalem ale tak wlasnie zrobilem na klej wkrecilem stary
zawor z detki

pompuje ja przez ten
zawor powietrzem
r臋cznie? oszala艂e艣?

no troche dlugo trwa ale nie jakos masakrycznie dlugo, dlaczego zaraz
oszalales?

[...]

kompresor z lodowki nawet nie wiedzialem ze sie nada do takiej operacji
dzieki wielkie, sprawdze.
faktycznie po googlaniu stwierdzam ze masz racje, nie oplaca sie rzezbic
pistoletu, bo gotowy kosztuje smieszne pieniadze. (przyjalem z gory ze
bedzie kosztowal duzo wiecej zamiast sprawdzic)

--
whitey

Data: 2011-07-27 20:23:30
Autor: jacek duma
[...]

A id膮c tym tropem. Dosta艂em od kogo艣 w prezencie taki taniutki chi艅ski kompresorek co udaje kompresorek na zapalniczk臋 do auta. Realnie nabija mi ko艂a rowerowe do max 55-60 psi. Potem zatrzymuje si臋. Od razu ma ko艅c贸wk臋 samochodow膮 wi臋c b臋dzie pasowa艂 do wentyla.

Wejd藕 na aledrogo wpisz kompresor i posortuj po cenie. Nie b臋d臋 komu艣 nabija艂 statystyk. :-)

jd

Data: 2011-07-28 09:58:30
Autor: whitey
On 27/07/11 19:23, jacek duma wrote:

[...]

no tak, tez widzialem cos takiego i nawet uzywalem raz do pompowania kol
w samochodzie, tylko ze wydaje mi sie ze za slabo to dmucha jednak zeby
do tego pistolet podlaczyc. ale sprawdze trop

--
whitey

przedmuchiwacz/przedmuchiwarka ;-) [DIY]