przedni amor do roweru crossowego

Data: 2012-01-15 16:53:24
Autor: oni
przedni amor do roweru crossowego
W dniu 11.01.2012 13:28, Smerf pisze:
Witam,

1. Czy dopasowaliscie amortyzatora do takich rowerów?
Tak.

2. Czy wymienię go dobie samemu? (potrzebne narzedzia standardowe czy jakieś
specjalistyczne rowerowe klucze)
Zależy od umiejętności. Ja z moimi nie próbuję.

3. Jaki polecacie? (jazda 90% szutr, las, kamienie, 10% asfalt).
Najprawdopodobniej, jak pisali koledzy, masz jednocalową główkę ramy.
To poważnie ogranicza wybór.
Swego czasu próbowałem coś znaleźć dla siebie właśnie na 28" i wąską główkę ramy.
Po jakimś czasie biedzenia się z tym problemem dowiedziałem się że Suntour co prawda nie wykonuje już widelców z wąskimi rurami, ale jeden wykona specjalnie dla mnie i nie będzie on droższy. Nie wiem czy to norma. Zapytaj w swoim USR.
Kupiłem bodajże NCX. Czekałem na niego półtora miesiąca.
Działał.
Ale był z deka delikatny. Co krótki czas się zacierał, trzeba było przecierać, czyścić itd. Wreszcie po półtora roku zaczął pracować dosyć fatalnie.
Mogłem w zasadzie wymieniać kartusze, czy coś, ale akurat wtedy "szczęśliwie" pękła mi rama.
Co spowodowało zakup nowego roweru z zwykłym rozmiarem główki ramy.
Z perspektywy czasu wydaje mi się że nie było warto z tym walczyć.
Uskładaj pieniądze, kup nowy rower.

Bardzo dziękuję.
NMZC

Data: 2012-01-16 11:02:36
Autor: Smerf
przedni amor do roweru crossowego
Użytkownik "oni"
Uskładaj pieniądze, kup nowy rower.

No własnie - to nie chodzi o pieniądze :)

mar

Data: 2012-01-16 11:11:03
Autor: PeJot
przedni amor do roweru crossowego
W dniu 2012-01-16 11:02, Smerf pisze:
Użytkownik "oni"
Uskładaj pieniądze, kup nowy rower.

No własnie - to nie chodzi o pieniądze :)

Nie ma takiej kasy, której nie dało by się wpompować w rower, tylko pytanie czy warto.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-01-16 11:14:53
Autor: Smerf
przedni amor do roweru crossowego
Użytkownik "
Nie ma takiej kasy, której nie dało by się wpompować w rower, tylko pytanie czy warto.

dokładnie, wychodzi na to ze w wypadku mojego authora chyba nie warto, chyba rzeczywiscie lepiej sie rozejrzec za czyms nowym.
Jednak chcę to sprawdzić.
Jakiś czas temu pytałem tutaj o ubieranie się na rower zimą. Odpowiedź jednego z grupowiczów była powalająca ;)
tznpodrzucił link do swojej strony - same ciuchy to kilka dobrych klocków ;) (swoją drogą bardzo przydatną)

No ale hobby jest hobby - facet takowe musi mieć.

pzdr
mar

Data: 2012-01-16 11:16:44
Autor: PeJot
W dniu 2012-01-16 11:14, Smerf pisze:

No ale hobby jest hobby - facet takowe musi mieć.

A najlepiej kilka hobbÓW :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-01-16 11:39:51
Autor: Smerf
przedni amor do roweru crossowego
Użytkownik "PeJot" <
A najlepiej kilka hobbÓW :)

no właśnie!!!
Żona powoli przestaje mi wierzyć, że moja kolejna kurtka do kajakarstwo kosztowała jedyne 120 zł ;)

mar

Data: 2012-01-16 09:16:09
Autor: tadek
przedni amor do roweru crossowego
On 16 Sty, 11:39, "Smerf" <smerf28usu...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "PeJot" <

> A najlepiej kilka hobbÓW :)

no właśnie!!!
Żona powoli przestaje mi wierzyć, że moja kolejna kurtka do kajakarstwo
kosztowała jedyne 120 zł ;)

mar

moja też miała wątpliwości że na rynku okazyjnie za jedyne 470 zł
kupiłem rower z piastą rohloffa ale Ona nie wie że takową piastę ten
rower ma  a tym bardziej ile kosztuje

Data: 2012-01-16 12:47:20
Autor: PeJot
W dniu 2012-01-16 11:39, Smerf pisze:

Żona powoli przestaje mi wierzyć, że moja kolejna kurtka do kajakarstwo
kosztowała jedyne 120 zł ;)

Klasyka. Zapytaj ją ile kosztowały jej kosmetyki w zeszłym tygodniu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

przedni amor do roweru crossowego