przednie fotele obracane o 180o

Data: 2011-02-03 08:34:25
Autor: Massai
przednie fotele obracane o 180o
MarcinJM wrote:

Witam
W jakich autach wystepowaly takie fotele?

Jeśli chodzi o fotel pasażera to bym szukał w Galaxy, Zafira, Espace...
Może voyager?

Ale fotelu kierowcy obracanego to nie kojarzę.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-03 12:06:43
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
przednie fotele obracane o 180o
Witam serdecznie.

Ale fotelu kierowcy obracanego to nie kojarzę.
Jako dziecko, miałem prospekt pierwszego Espace i tam na rozkładówce były
obrócone obydwa. Może to ściema na potrzeby reklamy? Nie wiem.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2011-02-03 11:29:01
Autor: Massai
przednie fotele obracane o 180o
newsartmediaWYTNIJTO@op.pl wrote:

Witam serdecznie.

> Ale fotelu kierowcy obracanego to nie kojarzę.
Jako dziecko, miałem prospekt pierwszego Espace i tam na rozkładówce
były obrócone obydwa. Może to ściema na potrzeby reklamy? Nie wiem.

Wygląda że to dobry trop, np:
http://moto.allegro.pl/polecam-renault-espace-1996-rok-2-2-benzyna-lpg-i
1443429190.html

Na forach gdzieś piszą że w 2 generacji był to standard.

Kupić tego:
http://moto.allegro.pl/renault-espace-ii-w-calosci-na-czesci-i1428443732
..html

za 1500 pln, albo tu:
http://moto.allegro.pl/espace-iii-3-0-v6-98r-fotel-fotele-obracany-przod
-i1399087627.html

Same fotele po 300 pln.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-03 15:43:04
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-02-03 09:34,  *Massai* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jeśli chodzi o fotel pasażera to bym szukał w Galaxy, Zafira, Espace...
Może voyager?

W Zafirze takich nie było.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-02-03 15:29:44
Autor: Massai
Mirek Ptak wrote:

Dnia 2011-02-03 09:34,  Massai napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> Jeśli chodzi o fotel pasażera to bym szukał w Galaxy, Zafira,
> Espace...  Może voyager?

W Zafirze takich nie było.

Jesteś pewien? Nawet w opcjach?

No kłócił się nie będę, choć wydawało mi się że taka jedna którą
widziałem - miała. Ale skoro Ty twierdzisz że nie było, to widać nie
było ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-03 21:05:45
Autor: Bastion

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:iiehl7$1qf$1news.onet.pl...
No kłócił się nie będę, choć wydawało mi się że taka jedna którą
widziałem - miała. Ale skoro Ty twierdzisz że nie było, to widać nie
było ;-)

Fotele przednie w Zafirze sa jedynie regulowane gora-dol (jeden lub oba zalezenie od wersji)
i przod-tyl.
Kanapa w 2 rzedzie jest skladana do pionu i mozna ja przesuwac.
W 3 rzedzie 2 fotele chowane w podlodze.
Natomiast na pewno nie ma foteli obracanych w osi pionowej.

Jakos na poczatku tego roku zapowiadana jest nowa wersja, Zafira C
wiec zobaczymy... Osobiscie jednak stawiam, ze w nowej wersji beda bocznie
otwierane drzwi w przedziale pasazerski..

Z tego co kojarze fotele obracane sa w vanie KIA Carnival.

Data: 2011-02-03 20:50:53
Autor: RadekNet
W dniu 03.02.2011 09:34, Massai pisze:
MarcinJM wrote:

[...]