przedsoborowy

Data: 2009-12-30 21:53:04
Autor: Grzegorz Z.
przedsoborowy
Wikipedia podaje że ów został wyświęcony na księdza 23 grudnia 1961:

Były arcybiskup Santa Fe, na północnym wschodzie Argentyny, 73-letni
Edgardo Storni, został skazany na 8 lat więzienia za molestowanie seksualne
seminarzysty w okresie, gdy pełnił funkcję kościelną - poinformowały w
środę źródła sądowe.

Księdza Storniego, który został arcybiskupem Santa Fe w 1984 roku, skazano
za molestowanie seksualne w 1992 roku seminarzysty Rubena Descalzo, przy
czym za okoliczność obciążającą uznano fakt, iż był przełożonym ofiary -
podkreśliło wspomniane źródło.

Ze względu na wiek skazanego sędzia Maria Amalia Mascheroni postanowiła, że
będzie on przebywał w areszcie domowym.

- Wpuścił mnie do swoich apartamentów, gdzie paliła się tylko jedna lampa -
powiedział seminarzysta. - Długo rozmawialiśmy i namówił mnie, żebym
został. Kiedy się żegnaliśmy, objął mnie. Uścisk się przedłużał, a on
przycisnął mnie do siebie i pocałował w szyję.

Adwokat księdza Storniego, Eduardo Jauchen, natychmiast złożył apelację,
twierdząc, że "nikogo nie można skazywać na podstawie podejrzeń, plotek i
oskarżeń", a przeciwko jego klientowi nie ma żadnych dowodów.

Storni złożył dymisję w 2002 roku, wysyłając do ówczesnego papieża Jana
Pawła II list, w którym odpiera wszelkie zarzuty.

W czerwcu bieżącego roku inny duchowny argentyński, ksiądz Julio Cesar
Grassi, został skazany na 15 lat więzienia za molestowanie nieletniego
chłopca, którym się opiekował w jednej z fundacji.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/argentyna-byly-arcybiskup-skazany-za-molestowanie,1417976

Data: 2009-12-31 15:35:32
Autor: = heÂŽsk =
przedsoborowy
On Wed, 30 Dec 2009 21:53:04 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 synus sobie po 17 latach przypomnial sobie, ze go klecha molestowal?
 poczytaj sobie na temat: recovered memory phenomenon.  moze cos dotrze do twojej komuszej glowki.

--

 HeSk

przedsoborowy