przegapilem

Data: 2009-11-02 10:14:53
Autor: Jerzy Olszewski
przegapilem
-- -Cytat-- -
Przy przetargu na zakup wagonów metra mogło dojść do wręczenia łapówki – twierdzą autorzy filmu „Bankier. Prawdziwa historia Petera Vogla”

Informacje w tej sprawie miał przekazać prokuraturze właśnie Vogel, szwajcarski bankier, który został zatrzymany w związku ze sprawą lobbysty Marka Dochnala.

Przetarg rozstrzygnięty w 1998 roku nadzorował ówczesny wiceprezydent Warszawy z rekomendacji SLD Jerzy Lejk. Zapewniał w filmie, że przy tej transakcji nie było żadnych nieprawidłowości. Jednak zdaniem autorów filmu prokuratura niedługo może postawić zarzuty w tej sprawie.
Film o Voglu wyemitowała wczoraj TVN 24.
-- -Koniec-- -

Może będzie powtórzony.

Data: 2009-11-02 10:28:00
Autor: skippy
przegapilem

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Film o Voglu wyemitowała wczoraj TVN 24.

No to musiały być w nim kłamstwa, podobnie jak w filmie o Rydzyku który tez wyemitowała TVN a to wiadomo ruska, niemiecka i zydowska agentura + same kłamstwa.

BTW po co sie tam pisiorki pchają jeden przez drugiego, to nie mam zielonego pojęcia.

Data: 2009-11-03 10:53:14
Autor: Jerzy Olszewski
przegapilem
skippy pisze:

[...]

Już widziałem. W "Teraz My" były obszerne fragmenty. Pozdrowienia dla Pani Premier Hani Suchockiej i pana Marszałka prawie Króla :)

Mimo wszystko postęp jest. Dzisiaj wstępem do błyskawicznej kariery w międzynarodowej bankowości jest zabieranie staruszce dowodu osobistego przed wyborami, a kiedyś trzeba był ją potraktować gazrurką i jeszcze żywcem podpalić...

A i jeszcze jedno. Odpieprzcie się od Generała !

przegapilem