przegląd nowego roweru

Data: 2009-03-07 00:01:16
Autor: Wojtas
przegląd nowego roweru
kundzia Pindzia pisze:

Obiło mi się o uszy, że nowy rower trzeba zanieść do przeglądu i regulacji po

W wielu wypadkach wymóg taki stawia producent aby zachować gwarancję.

jakichś pierwszych 2 miesiącach używania czy po 200 kilometrach bo ponoć
trzeba mu koła wycentrować i linki wyregulować... Prawda to? a jeśli tam to

Moim zdaniem nie bardzo. Jak widzisz, że scentrowane czy też linki trzeba naciągnąć to tylko wtedy.

czy to coś skomplikowanego jest czego nie da się samemu zrobić w domu?

Zdecydowanie regulację przerzutek, hebli itp. wykonasz samemu. Centrowanie przy odrobinie cierpliwości pewnie też (zależy co masz do zrobienia w tej kwestii).

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-07 10:28:13
Autor: Jan Srzednicki
przegląd nowego roweru
On 2009-03-06, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
kundzia Pindzia pisze:

[...]

Warto jednak sprawdzić naciąg szprych - niekoniecznie koło musi od razu
latać, jednak szprychy na kołach "fabrycznych" lubią się luzować.

przegląd nowego roweru