przegląd obowiązkowy roczny a instalacja gazowa

Data: 2009-04-21 11:33:45
Autor: Jakub Jewuła
przegląd obowiązkowy roczny a instalacja gazowa
Witaj grupo
mam pytanie do "zagazowanych" - jak wygląda przegląd samochodu z
instalacją LPG (w moim przypadku to Lovato II generacja z komputerem i
mixerem, zbiornik w kole). Auto jest niedawno kupione, to pierwszy
jego przegląd u mnie i nie wiem na co się nastawić. Nigdy wcześniej
nie miałem auta z gazem. Dodatkowo podczas konserwacyjnego przeglądu
gazu (regulacja i wymiana filtrów) postraszyli mnie że jeśli nie mam
dokumentacji do instalacji (a niestety nie mam, uwierzyłem naiwnie
sprzedającemu że wystarczy że jest wbita w dowód rejestracyjny) a
zwłaszcza papierów na zbiornik to będą problemu. Jak to więc jest ?

Musisz miec papiery od zbiornika gazowego.
Bez tego nikt Ci legalnie nie zrobi przeglau auta z LPG.

A sam przeglad nie rozni sie niczym od przegladu bez LGP
poza troche wyzsza cena.

przegląd obowiązkowy roczny a instalacja gazowa