przeglad, rejstracja, ubezpieczenie - jak to jest ?

Data: 2009-09-28 10:22:04
Autor: Piotr Czyż
przeglad, rejstracja, ubezpieczenie - jak to jest ?
yaro pisze:

Przegladajac ogloszenia natrafilem na takie cos :

Rok produkcji: 2005,
Data rejestracji: 03/2005,
Przegląd: 07/2010,
Ubezpieczenie: 12/2009,

Czy jest jakies sensowne wytlumaczenie takiego stanu rzeczy ? Myslalem
ze przeglady powinny sie pokrywac z pierwsza rejstracja ubezpieczenia w
sumie tez ... chociaz tu jesli byo 2 wlascicieli to moze byc rozjazd.
Samochod krajowy.

Samochód z 2005 roku nie musi robić przeglądu co rok. Zrobił np. w lipcu 2008. Samochód sprzedał w grudniu, a nowy nabywca wypowiedział (bo może) umowę OC i sam sobie ubezpieczył. Więc ubezpieczenie ma do grudnia, a przegląd który dostał na dwa lata kończy się w wakację.
W tamtym roku robiłem przegląd sprowadzonego samochodu i też dostałem na dwa lata (też rocznik 2005).

pzdr
--
Piotr Czyż

przeglad, rejstracja, ubezpieczenie - jak to jest ?