przeglad, rejstracja, ubezpieczenie - jak to jest ?

Data: 2009-09-28 14:06:03
Autor: Fakir
przeglad, rejstracja, ubezpieczenie - jak to jest ?

:
: Rok produkcji: 2005,
: Data rejestracji: 03/2005,
: Przegląd: 07/2010,
: Ubezpieczenie: 12/2009,
:
: Czy jest jakies sensowne wytlumaczenie takiego stanu rzeczy ?
: Myslalem ze przeglady powinny sie pokrywac z pierwsza rejstracja
: ubezpieczenia w sumie tez ... chociaz tu jesli byo 2 wlascicieli to moze
: byc rozjazd.
: Samochod krajowy.
:

Ma lpg?? , bo załozenie instalacji również burzy porządek
przeglądów rejestracyjnych w stosunku do daty zakupu.
Od daty instalacji robisz przeglądy co rok.

pozdr

Data: 2009-09-28 19:12:53
Autor: =Marcos=
przeglad, rejstracja, ubezpieczenie - jak to jest ?
Ma lpg?? , bo załozenie instalacji również burzy porządek
przeglądów rejestracyjnych w stosunku do daty zakupu.
Od daty instalacji robisz przeglądy co rok.

Ja nie robiłem przeglądu po montażu instalacji. Instalację montowałem jakoś przed wydaniem twardego dowodu rejestracyjnego i jak dostałem dowód, to miałem wbitą bez żadnego przeglądania. Samochód stary.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

przeglad, rejstracja, ubezpieczenie - jak to jest ?