przegląd techniczny

Data: 2017-03-07 17:00:45
Autor: Budzik
przegląd techniczny
Użytkownik pueblo nomail@nomail.pl ...

Ja mam zero doświadczenia w tej kwestii...
Zbita lampa tylnia prawa (z światłem wstecznym) - duży ubytek kosza zaklejony mocną folią, wszystkie żarówki dobrze świecą odpowiednim kolorem. Ale nie chcą podbić przeglądu. Nowa lampa 6 stów. Z waszego doświadczenia - znajdzie się jakiś spec, co przymknie na to oko, czy nie ma co liczyć?
Ewentualnie, czy prędzej przymkną oko na lampę w wersji angielskiej - wtedy wsteczny miałby kolor czerwony - sporo tańszą?
Ewnetualnie są jacyś fachowcy od tego typu modyfikacji, napraw?

I na koniec - brak podświetlenia tablicy to też taka karygodna sprawa?

Jakie auto?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,