przegląd techniczny i wezwanie na policję z art 86 PRD

Data: 2009-05-05 07:37:59
Autor: thaz [xpt]
przegląd techniczny i wezwanie na policję z art 86 PRD
Ro pisze:
... coś słyszałem o jakiś przekrętach na stacjach i lewych opłatach za pieczątke kiedy diagosta widział auto wirtualnie albo  i to nie
wszystkie przeglądy robione w terminie bez najmniejszego problemu, pojazd sprawny, nawet sam przed czasem sprawdzałem amory i takie drobiazgi
i jedyne co mi przychodzi do głowy to fakt że sprzedany jakieś pół roku temu i pojechał do innego województwa ... może co nowy właściciel przekombinował ?

widocznie zakład w którym robiłeś przegląd
podbił komuś 'za ładne oczy', lub za 150 :-)

Data: 2009-05-05 10:32:21
Autor: Chris
przegląd techniczny i wezwanie na policję z art 86 PRD
Internauta thaz [xpt] (thaz@NOSPM.poczta.onet.pl) w wiadomości
news:gtojbf$cnm$1news.onet.pl nabazgrał(a):

> [...]
> przekombinował  ?

widocznie zakład w którym robiłeś przegląd
podbił komuś 'za ładne oczy', lub za 150 :-)

Normanie chyba 120 więc dla 30 zeta robić takie wałki ... jak kraść to miliony a nie ochłapy :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-05-05 10:41:02
Autor: Maverick
Chris wrote:
Normanie chyba 120 więc dla 30 zeta robić takie wałki ... jak kraść to miliony a nie ochłapy :)

100 za przeglad + 150 do lapy :D

PS. Kupilem samochod bez przegladu i pytalem sie znalomego czy mi zrobi przeglad wczesniej (musialem reczny zrobic jeszcze, a chcialem to zrobic u swojego mechanika, po tym od razu bym do niego jechal na normalny przeglad) - nie chcialem jechac 150km bez przegladu. Stwierdzil ze nie bedzie ryzykowal, bo za duzo to kosztuje.

Tak wiec pojechalem normalnie i pozniej zrobilem przeglad - po totalnym przetrzepaniu auta wyszly tylko źle ustawione swiatla - ale i tak stwierdzil ze moglby stracic uprawnienia przez takie problemy.

--
Regards,
Maverick

przegląd techniczny i wezwanie na policję z art 86 PRD