przegląd techniczny i wezwanie na policję z art 86 PRD

Data: 2009-05-05 07:57:41
Autor: JKK
przegląd techniczny i wezwanie na policję z art 86 PRD

Użytkownik "Ro" <rogerowaty@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gtogj0$8di$1atlantis.news.neostrada.pl...
i pojechał do innego województwa ... może co nowy właściciel przekombinował miał ktoś takie zaproszenie w naszym mieście ? ... przeglądy robiłem na chodziło o nasze miasto

I wszyscy wiedzą, o które "nasze miasto" chodzi ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-05 08:09:17
Autor: eMeS
JKK pisze:

I wszyscy wiedzą, o które "nasze miasto" chodzi ;-)

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o Warszawę ;)

Data: 2009-05-05 08:51:13
Autor: Michal Jankowski
eMeS <eMeS@NoSpam.pl> writes:

JKK pisze:

I wszyscy wiedzą, o które "nasze miasto" chodzi ;-)

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o Warszawę ;)

Jak zwykle kulą w płot.

  MJ

Data: 2009-05-05 08:09:51
Autor: gosmo
Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:gtokgm$ce3$1news.wp.pl...
[...]

Nie wiesz, że usenet jest warszawski?

Data: 2009-05-05 09:40:43
Autor: BaX
[...]

pis wymyslił grilla, warszawa usnet, pieknie pieknie.

Data: 2009-05-05 08:38:10
Autor: theStachoo
JKK pisze:
I wszyscy wiedzą, o które "nasze miasto" chodzi ;-)

A to w Polsce mamy jakieś inne miasto? ;)

--
theStachoo

Data: 2009-05-05 08:50:50
Autor: Michal Jankowski
theStachoo <1@2.3> writes:

JKK pisze:
I wszyscy wiedzą, o które "nasze miasto" chodzi ;-)

A to w Polsce mamy jakieś inne miasto? ;)

Rogerowaty pisze z Lublina.

  MJ

Data: 2009-05-05 10:19:05
Autor: ąćęłńóśźż
przegląd techniczny i wezwanie na policję z art 86 PRD
Bo na wschodzie naród bardziej oszczędny jest :-)
Swoją drogą dośc trudno spotkać drogowego trupa na stołecznych numerach, jesli juz, to przyjezdne (np. róznych ekip budowlanych, obsrywaja parkingi cieknącymi olejami itp.), w W-wie przeglądu by nie przeszły.
JaC

-- -- -

Rogerowaty pisze z Lublina.

Data: 2009-05-05 09:39:34
Autor: BaX
przegląd techniczny i wezwanie na policję z art 86 PRD

I wszyscy wiedzą, o które "nasze miasto" chodzi ;-)

A to w Polsce mamy jakieś inne miasto? ;)

Taa, w długie weekendy i inne święta jest jeszcze Zakopane ale podobno to dzielnica warszawy.

przegląd techniczny i wezwanie na policję z art 86 PRD