przegląd za granicą

Data: 2009-07-27 15:37:21
Autor: J.F.
przegląd za granicą
Użytkownik "mihau" <michal.salaban@gmail.com>
Mieszkam od roku w Hiszpanii i szykuję się do powrotu.

Cos mi sie wydaje ze pol roku temu powinienes byl auto przerejestrowac w Hiszpanii.

Czy w Polsce uznaje się jakiekolwiek dokumenty z zagranicznych stacji

Formalnie nie, ale odmowa uznania przegladu z innego kraju Unii ?
Pachnie dyskryminacja i daje okazje do poznecania sie nad urzednikami :-)

diagnostycznych? Auto jest sprawne i hiszpańskie świadectwo badania
dostanę od ręki. Tylko czy ma to jakikolwiek sens?

Że w Hiszpanii nikt nie rozumie polskich dokumentów, to już
sprawdzałem. Zastanawiam się za to, czy jadąc autem bez przeglądu
narażam się na coś we Francji i - przede wszystkim - Niemczech? Dodam,
że z braku miejsca w dowodzie, świadectwo przeglądu sprzed wyjazdu mam
na osobnej kartce. Wpis w dowodzie mówi, że auto jest po terminie już
od listopada.
Jakie są legalne sposoby wyjścia z sytuacji, poza drogą lawetą?

Legalne jak legalne - kartka z hiszpanskiego przegladu na pewno nie zaszkodzi, a moze sie przydac w razie problemow.
Tyle tylko ze byc moze niepotrzebnie zaplacisz .. a moze i potrzebnie, odpukac.

J.

przegląd za granicą