przeglady gwarancyjne

Data: 2009-08-13 17:31:26
Autor: Marek Borowski
przeglady gwarancyjne
Laphroaig wrote:
Witka,

Mam do zrobienia przeglad gwarancyjny  Spoststera po 1600km.
Jestem zaskoczony cena tego przegladu (c.a. 800pln).
Nie zebym z tego powodu mial sie ciac ale ciekawi mnie czy to dlatego ze HD? czy przeglady innych (np. japonczykow) moto tez tyle kosztuja?

Nie wiem jak chopperkow, ale cbf1k mnie kosztowal odpowiednio
po 1000km ~300 PLN
po 6000km ~500 PLN
po 12000km ~500 PLN

Pozdr

Marek

Data: 2009-08-13 17:39:29
Autor: Tytus z Fabryki
przeglady gwarancyjne
Siemka

***"Marek Borowski"
Mam do zrobienia przeglad gwarancyjny  Spoststera po 1600km. Jestem zaskoczony cena tego przegladu (c.a. 800pln).

Co tam osiem stowek - wazne ze masz jezdzaca legende...

--
    T i zólte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-13 21:58:10
Autor: Laphroaig
przeglady gwarancyjne
Marek Borowski wrote:
Laphroaig wrote:

Nie wiem jak chopperkow, ale cbf1k mnie kosztowal odpowiednio
po 1000km ~300 PLN
po 6000km ~500 PLN
po 12000km ~500 PLN

Czyli podobnie jak pisal Pawel Andziak.
Nie sadze, zeby  mialo znaczenie czy czoper czy cos innego. Widac HD przesadzil z cenami.

Ale za to nastepny przeglad po 8000km :)

--
pozdr
Laphroaig

przeglady gwarancyjne