przegląd po sprowadzeniu auta z zagranicy

Data: 2009-09-18 12:20:00
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
przegląd po sprowadzeniu auta z zagranicy
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090108/AUTO01/924210524

teoretycznie nie ma być potrzebny
ktoś zna może podstawę prawną/od kiedy to wchodzi?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator

Data: 2009-09-18 07:41:04
Autor: tadek
przegląd po sprowadzeniu auta z zagranicy

chyba już weszło

Data: 2009-09-18 21:04:28
Autor: qnick
linux.org> wrote:
[...]

Wejdzie od 22.09.2009 czyli przyszły tydzień. Zarejestrujesz bez przeglądu jak będziesz miał ważne badanie techniczne "zagraniczne" i będą wpisane w dowód rejestracyjny zagraniczny wszystkie dane niezbędne do rejestracji na terytorium RP, a jak nie to na badanie techniczne w RP lub uzupełnienie danych technicznych do rejestracji. Badanie techniczne opłata jak za okresowe dla danego pojazdu a uzupełnienie danych 60 pln. Pozdrawiam

Data: 2009-09-18 21:40:17
Autor: Przemek V

linux.org> wrote:
[...]

No to kto pierwszy z V5C w ręku uderza do Wydziału Komunikacji? Czeka nas zalew anglików?

Data: 2009-09-18 23:49:34
Autor: J.F.
On Fri, 18 Sep 2009 21:40:17 +0200,  Przemek V wrote:
No to kto pierwszy z V5C w ręku uderza do Wydziału Komunikacji? Czeka nas zalew anglików?

Moze i czeka, ale anglikiem zle sie jezdzi po kraju. A numeru homologacji gdzies tam nie ma, a po nim nie mozna rozpoznac ?

J.

Data: 2009-09-18 21:59:50
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Dnia 18.09.2009 qnick <rpajorek@op.pl> napisał/a:
[...]

hmm...
A orientujesz się może czy to data zakupu, "sprowadzenia" auta,
opłacenia cła, czy może rejestracji? :)

Ew - pod jakim hasłem w goglach znaleźć to rozporządzenie/ustawę? Nie
mogę natrafić na nic konkretnego :/

[...]
warto wiedzieć. Zawsze kilka złotych w kieszeni :)

Data: 2009-09-19 10:58:07
Autor: qnick
Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:

[...]

Nieważne jaka data sprowadzenia ważne kiedy pójdziesz do Wydziału Komunikacji rejestrować "bolid" .

W google wpisz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 września 2009 r.

Dla nieklikatych

http://www.mi.gov.pl/files/0/1791720/rozpMIzdnia18wrzenia2009rzakresisposbprzeprbada.pdf

zakres i sposób przeprowadzania badań technicznych.

http://www.mi.gov.pl/files/0/1791719/rozporzdzenieMIzdnia18wrzesnia2009rdotopat.pdf

"uaktualnienie" cennika badań . Pozdro

Data: 2009-09-18 18:55:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
przegląd po sprowadzeniu auta z zagranicy
Andrzej 'The Undefined' Dopierała wydusił z siebie te słowy:

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090108/AUTO01/924210524

teoretycznie nie ma być potrzebny
ktoś zna może podstawę prawną/od kiedy to wchodzi?

bo nie jest potrzebny, ale rzeczywistość jest taka, ze jesli będzie Ci brakowało niektorych danych w oryginalnym dowodze rejestracyjnym (a będzie) to musisz zrobic przegląd ...

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-09-18 20:40:37
Autor: Przemek V

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h90e29$ktt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekaw jestem skąd będą wiedzieli, czy auto z Anglii mają kierownicę z prawej czy z lewej. W żadnych angielskich dokumentach rejestracyjnych nie ma o tym wzmianki czyli teoretycznie istnieje możliwość bezproblemowego zarejestrowania auta z kierownicą z prawej.

Data: 2009-09-18 20:46:38
Autor: Kuba \(aka cita\)
przegląd po sprowadzeniu auta z zagranicy
Przemek V wydusił z siebie te słowy:

[...]

ale generalnie przekladek już nie zarejestrujesz (poza pewnymi wyjątkami) wiec ... nie musza wiedziec ;)

ps. a poważnie - nie wiem jak to jest w takim przypadku