przegrywanie kontaktów samsung <> samsung przez bluetooth-a

Data: 2015-01-25 06:19:30
Autor: suryga
przegrywanie kontaktów samsung <> samsung przez bluetooth-a
Witam
Mam Samsunga xcover
Dostałem SIII

Od godziny siedzę i nie jestem w stanie przekopiować przez bluetootha kontaktów.

Telefony się widzą przez blue ale ni cholery nie wiem co zrobić żeby przekopiować kontakty :(

Google mi nie pomaga, za prosty problem :(

Data: 2015-01-25 17:58:07
Autor: Tomek
Użytkownik  napisał:

Od godziny siedzę i nie jestem w stanie przekopiować
przez bluetootha kontaktów.

Eksportuj kontakty na kartę pamięci w jednym pliku *.vcf, później tę kopię przerzucasz na drugi telefon na kartę pamięci wybierając Importuj z karty pamięci.

Data: 2015-01-25 14:27:04
Autor: Pszemol
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:ma37aj$r37$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik  napisał:

[...]

Można też użyć komputera z programem Samsunga Kies
i nie tylko adresy przekopiować ale całą zawartość telefonu.

Data: 2015-01-27 05:47:04
Autor: Ircys
W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 21:27:11 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

Można też użyć komputera z programem Samsunga Kies
i nie tylko adresy przekopiować ale całą zawartość telefonu.

Najnowszy Samsung Kies 3, który jest dedykowany do tych telefonów,
został wykastrowany z tej funkcji (kontakty) - skandal!

Ircys

Data: 2015-01-27 13:00:07
Autor: Pszemol
"Ircys" <ircys@post.pl> wrote in message news:89506875-3724-4f20-8010-695d4a427370googlegroups.com...

> [...]

Najnowszy Samsung Kies 3, który jest dedykowany do tych telefonów,
został wykastrowany z tej funkcji (kontakty) - skandal!

Przykre... kiedyś to był fajny program.
Dobrze wiedzieć, nie będę więcej polecał.

Data: 2015-01-27 15:19:15
Autor: ALEX Alpha MR
przegrywanie kontaktĂłw samsung <> samsun g przez bluetooth-a
W dniu 2015-01-27 o 14:47, Ircys pisze:

Od godziny siedzę i nie jestem w stanie przekopiować
przez bluetootha kontaktĂłw.

Można też użyć komputera z programem Samsunga Kies
i nie tylko adresy przekopiować ale całą zawartość telefonu.

Najnowszy Samsung Kies 3, ktĂłry jest dedykowany do tych telefonĂłw,
został wykastrowany z tej funkcji (kontakty) - skandal!

A to ciekawe co opowiadasz jest. Mój Kies 3 ma opcje odzyskania kontaktów z kopii, którą zrobił.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-01-28 12:05:06
Autor: stellar objects meteorites milky way
przegrywanie kontaktĂłw przez bt (GamGunS)
Ircys wrote:
Najnowszy GamGunS Kies 3, ktĂłry jest dedykowany do tych telefonĂłw,
został wykastrowany z tej funkcji (kontakty) - skandal!

nieskonczone pierdolenie w wyniku ktorego sama "woda na mlyn"

powtarzasz sie juz o tym pisalem, poza tym to *zaden* skandal

program jak kazdy inny obwarowany jest  licencjami,  zawsze i
wszedzie znajdzie sie QRWA, ktorej cos w gardlo i oczy gryzie
wlasnie w tym wypadku tak bylo. firma  GamGunS  opiera sie na
lic. GNU LGPL MPL BSD Apache OpenSSL, modul obslugi kontaktow
byl wylacznym (lat. propriē) niepublicznym standartem  i moze
byc zastrzezony do publikacji; ze wzgledu klauzuli patentowej
(closed source), ktorej nie mozna "mieszac" z 'open source'.

jak sie komu co nie podoba to tu: http://pl.vc/llw3

--
wypasiona na mc-kaczka aka SZCZYkago usrael: https://tr.im/ilpQ3
besposrednio zza kulisow hodowli PARANOIDow: https://tr.im/yVToK

                  http://tinyurl.com/o3zldrs

bananarama http://tinyurl.com/mhlwx73 http://tinyurl.com/ozclutw
bananarama http://tinyurl.com/p746xq2 http://tinyurl.com/ofk4wsb
bananarama http://tinyurl.com/pzhx3qd http://tinyurl.com/qysqcsd
bananarama http://tinyurl.com/l369uo9 http://tinyurl.com/ll8ttqw
bananarama http://tinyurl.com/o97c6cx http://tinyurl.com/nkawkl8

                  http://tinyurl.com/oehks5q

Data: 2015-01-27 23:51:59
Autor: MichaelDataÂŽ
przegrywanie kontaktĂłw przez bt (GamGunS)

Ładnie napizgane :), znaczy napisane.

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2015-01-25 22:21:16
Autor: masti
suryga@gmail.com wrote:

[...]

<http://www.cnet.com/how-to/wirelessly-migrate-data-between-samsung-galaxy-devices/>
1. Install the Samsung Smart Switch Mobile app on both of your Galaxy
devices.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-01-26 02:33:04
Autor: suryga
przegrywanie kontaktów samsung <> samsung przez bluetooth-a
Czyli dzisiejsze smartfony nie są w stanie przesłać książki teleadresowej z jednego telefonu do drugiego?

Data: 2015-01-26 21:15:09
Autor: MichaelDataÂŽ
przegrywanie kontaktĂłw samsung <> samsung przez bluetooth-a
suryga@gmail.com wydumał(a) w
news:eb64e0b8-8db5-40fe-ae20-579b39cfb7a3googlegroups.com :
Czyli dzisiejsze smartfony nie są w stanie przesłać książki
teleadresowej z jednego telefonu do drugiego?

Chyba są. Kontakty>udostepnij>zaznacz wszystkie> przez BT Przynajmniej ostatnio tak zrobiłem.

--
Michael________™

Data: 2015-01-26 21:20:50
Autor: JoteR
<suryga@gmail.com> napisał:

Czyli dzisiejsze smartfony nie są w stanie przesłać książki
teleadresowej z jednego telefonu do drugiego?

A po co? Telefony same sobie z tym doskonale radzą.
Po kij im do tego jakiś smartfon? ;->

JoteR

przegrywanie kontaktów samsung <> samsung przez bluetooth-a