przegrzewanie napedu 4x4

Data: 2011-01-15 13:24:14
Autor: kml
przegrzewanie napedu 4x4
jorgel wrote:
testowalem ostatnio pare samochodow 4x4 i w jednym przypadku
- byla to dacia duster - powiedziano mi, ze chociaz autko posiada
3 ustawienia napedu - 2x4,auto (2x4 lub 4x4 zaleznie od przyczepnosci)
i lock (4x4) to w tym ostatnim ustawieniu nie moge jechac na dluzsza
trase gdyz naped sie przegrzewa ... czy jest to typowe zjawisko w 4x4
i bedzie wystepowac w innych tego typu qashqai czy sportage czy tez
jest to wynik oszczednosci i niedopracowan wlasciwych tylko dusterom ?

W dusterze nie ma tak, że napęd "się rozpina" powyżej 30km/h?

kml

Data: 2011-01-15 13:25:51
Autor: Cavallino
przegrzewanie napedu 4x4
Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:igs3ld$ka3$1inews.gazeta.pl...
jorgel wrote:
[...]

Oczywiście że jest.
Ale może chodziło o dłuższą jazdę w terenie, poniżej 30 km/h.

Data: 2011-01-15 13:46:08
Autor: kml
przegrzewanie napedu 4x4

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d31924b$0$2442$65785112news.neostrada.pl...

Oczywiście że jest.
Ale może chodziło o dłuższą jazdę w terenie, poniżej 30 km/h.

Zmylił mnie termin "w dalszą trasę" co nie kojarzy mi się z jazdą poniżej 30km/h :)

kml

Data: 2011-01-15 18:38:05
Autor: J.F.
przegrzewanie napedu 4x4
On Sat, 15 Jan 2011 13:25:51 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

A jaki to ma sens ? Nie moge sobie pod gore po bialym pojechac szybciej ? A tak do meritum ... zakladajac ze nic w salonie nie pomylili i ma to
jakis zwiazek z przegrzewaniem .. to moze przegrzewa sie sprzeglo
laczace, a dokladniej jego cewka czy co tam je zalacza ? Taka terenowka, ktora nie moze dluzej niz powiedzmy 5 minut w terenie
pojechac :-)

Choc w sumie .. mnie moze by i wystarczylo. A "na automacie" jest
czesto rozlaczona i to wystarczy.

J.

przegrzewanie napedu 4x4