przegub nissan micra

Data: 2009-11-26 16:04:08
Autor: krzysiek82
przegub nissan micra
maciek pisze:
Własnie stanąłem przed problemem wymiany przegubow i zony micrze i
chcialem zapytac jaką firme wybrac z szerokiego wachlarza na allegro:
- HDK
- GSP
- JAPAN LINE
- FALKEN
- PASCAL
- NIPPARTS
- KAMOKA
- URAWA
- NKN
- GLO
- ASHIKA
- DOKUJI
- HOLZER
dzieki bardzo za pomoc

znając życie większość tych producentów zleca wykonanie tego przegubu jednej fabryce więc bierz co jest pod ręką.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-26 07:06:13
Autor: GrzegorzG
przegub nissan micra
On 26 Lis, 16:04, krzysiek82 <tajemn...@tajemnica.pl> wrote:
maciek pisze:

> [...]

znając życie większość tych producentów zleca wykonanie tego przegubu
jednej fabryce więc bierz co jest pod ręką.

ale normy jakosci maja inne :) jak sie zasyfi material to sie inna
marke nabija.

GG

Data: 2009-11-26 16:12:18
Autor: krzysiek82
przegub nissan micra
GrzegorzG pisze:
ale normy jakosci maja inne :) jak sie zasyfi material to sie inna
marke nabija.

GG

różnie bywa np EPI to paski Dayco, a cena wyższa x2 :)

--
krzysiek82

przegub nissan micra