przejściówka USB>złącze pinowe

Data: 2010-11-17 13:57:36
Autor: Lagod
przejściówka USB>złącze pinowe
Widział ktoś kabelek który jest przejściówką:
na jednym koncu męskie USB, na drugim złącze 9-pinowe USB, takie jak jest na płytach głównych.

ma być do podłączenia takiego czytnika kart:
http://allegro.pl/czytnik-kart-35-w-1-hub-czarny-wewnetrzny-i1308327124.html
Przy czym nie mam na płycie złącza pinowego, tylko podłącze się do karty PCI USB.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-11-17 15:08:53
Autor: Jacek W.
Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości news:4ce3d3e6$1news.home.net.pl...

[...]

To musi być przejściówka z dwoma wtykami USB.
Gotowej nie widziałem.

1. Z dwóch kabli USB obciąć wtyczki z kawałkiem kabla.
2. Podlutować je do listwy dwurzędowej 10pin (do dostania w sklepach elektronicznych).
3. Wetknąć do złącza czytnika.
4. Na koniec zaizolować.

Jacek W.

Data: 2010-11-17 15:16:37
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
Dnia 2010-11-17, o godz. 15:08:53
"Jacek W." <jacek@tridex.com.NO-SPAM.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ce3d3e6$1news.home.net.pl...

> Widzia³ kto¶ kabelek który jest przej¶ciówk±:
> na jednym koncu mêskie USB, na drugim z³±cze 9-pinowe USB, takie
> jak jest na p³ytach g³ównych.
>
> ma byæ do pod³±czenia takiego czytnika kart:
> http://allegro.pl/czytnik-kart-35-w-1-hub-czarny-wewnetrzny-i1308327124..html
> Przy czym nie mam na p³ycie z³±cza pinowego, tylko pod³±cze siê do > karty PCI USB.

To musi byæ przej¶ciówka z dwoma wtykami USB.
Gotowej nie widzia³em.

1. Z dwóch kabli USB obci±æ wtyczki z kawa³kiem kabla.
2. Podlutowaæ je do listwy dwurzêdowej 10pin (do dostania w sklepach elektronicznych).
3. Wetkn±æ do z³±cza czytnika.
4. Na koniec zaizolowaæ.

Warto jeszcze zapytaæ sprzedawcê. Kiedy¶ mia³em w rêkach taki czytnik i
od jego strony przewód by³ od³±czany z gniazdem miniUSB.

Zdrówko

Data: 2010-11-17 15:17:47
Autor: Vituniu
przejściówka USB>złącze pinowe
Widział ktoś kabelek który jest przejściówką:
na jednym koncu męskie USB, na drugim złącze 9-pinowe USB,
takie jak jest na płytach głównych.

To by musialy byc dwa USB A, nie jedno.

Przy czym nie mam na płycie złącza pinowego, tylko podłącze
siÄ™ do karty PCI USB.

Moze dolutuj do tej karty same piny. Wiekszosc tych,
ktore widzialem ma stosowne punkty lutownicze.

Z tym, ze to nie rozwiazuje pierwszego problemu
- potrzebujesz 2 USB, nie jednego.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-11-17 16:24:33
Autor: Lagod
W dniu 2010-11-17 15:17, Vituniu pisze:
Moze dolutuj do tej karty same piny. Wiekszosc tych,
ktore widzialem ma stosowne punkty lutownicze.

OK, popatrze pod tym kontem.

Z tym, ze to nie rozwiazuje pierwszego problemu
- potrzebujesz 2 USB, nie jednego.

No właśnie-coś więcej na ten temat poproszę-czemu?
To 9-pinowe złącze to oś więcej niż złącze USB?

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-11-17 16:50:57
Autor: Vituniu
przejściówka USB>złącze pinowe
Moze dolutuj do tej karty same piny. Wiekszosc tych,
ktore widzialem ma stosowne punkty lutownicze.

OK, popatrze pod tym kontem.

Na niektorych sa nawet przylutowane juz.
Z tym, ze to prawie zawsze 5 pin jest.

No i najczesciej zestaw: piny + wewnetrzne gniazdko +
+ jedno zewnetrzne sa tak na prawde przylutowane do
tych samych linii sygnalowych.
Znaczy dziala "albo-albo" a nie wszytsko na raz.

Z tym, ze to nie rozwiazuje pierwszego problemu
- potrzebujesz 2 USB, nie jednego.

No właśnie-coś więcej na ten temat poproszę-czemu?
To 9-pinowe złącze to oś więcej niż złącze USB?

9 pin to 2 zlacza USB ;)

4 piny dla jednego, 4 dla drugiego i 1 (ten bez pary)
nie podpiety do niczego - kluczujacy, zeby przypadkiem
odrotnie wtyczki nie podpiac ;)

Spotkalem kiedys czytniki wewnetrzne z jednorzedowa
wtyczka (5 pin). Nie wiem jednak czy ktos jeszcze cos
takiego produkuje.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Jak wymyslisz cos ciekawego - daj znac. Sam sie borykalem
z tym problemem niedawno. Na razie odlozylem sprawe
"na pozniej". ;)

Data: 2010-11-17 17:06:32
Autor: Lagod
W dniu 2010-11-17 16:50, Vituniu pisze:
PS:
Jak wymyslisz cos ciekawego - daj znac. Sam sie borykalem
z tym problemem niedawno. Na razie odlozylem sprawe
"na pozniej". ;)

Też do karty próbowałeś się podpiąć, czy do płyty głównej?

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-11-17 17:42:28
Autor: Vituniu
przejściówka USB>złącze pinowe
Też do karty próbowałeś się podpiąć, czy do płyty głównej?

U mnie jest tak, ze plyta to jakas wersja MSI przeznaczona do
kadlubkow Fujitsu-Siemens, ma piny USB ale w pakiecie z tabunem
innych, obslugujacych panel frontowy (IRDA, dzwiek, dioda "message",
jakies czary-mary...) w kmpletnie niestandardowym ukladzie.

Nie musze dodawac, ze rozpiski pinow brak... :/

A USB wewnatrz przydalyby sie ze 3 przynajmniej, bo oprocz
czytnika jest jeszcze ATI Remote Wonder ;)

Tak mysle, ze w koncu kupie jeden z tych badziewnych
"chinskich" hubow USB, wyrzuce obudowe, wylutuje
niepotrzebne gniazdka i wstrzele sie w to miejsce.
A samego huba podepne do wewnetrznego gniazda
na karcie PCI (ktora i tak juz mam).

W razie jakiejs wpadki z moim niewprawnym lutowaniem
straty beda minimalne ;)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-11-18 01:03:04
Autor: Michal Lukasik
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
Dnia 17.11.2010, Vituniu napisa³(a):

[...]

Jeszcze nie spotka³em siê by tego typu z³±cza nie by³y u³o¿one w logiczn±
ca³o¶æ. Nie rozumiem w czym problem. Znajdujesz +5V i reszta to ju¿ albo w
jedn±, albo w drug± stronê od tego pinu. Nawet je¶li pomylisz z VCC IrDA
to IMO nic nie uszkodzisz. Sprawdzaæ IMO najlepiej pod³±czaj±c np.
jakiego¶ starego pendrivea.

[...]

Planujesz tak± "stratê" czasu a nie chce Ci siê po prostu poszukaæ???
Zadziwia mnie jak czasem ludzie "kombinuj± jak koñ pod górê". ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2010-11-17 17:56:35
Autor: Vituniu
On 18 Lis, 02:03, Michal Lukasik <mich...@tlenCUT.pl> wrote:

Jeszcze nie spotka³em siê by tego typu z³±cza nie by³y u³o¿one
w logiczn± ca³o¶æ. Nie rozumiem w czym problem.

IIRC: 3 rzedy. 6, 7 i 7 pin.

I nie, nic z tych pinow nie jest standardowym
HDD/Power LED, wlacznikiem, resetem i tak dalej.
Te sa osobno akurat.

Planujesz tak± "stratê" czasu a nie chce Ci siê po prostu poszukaæ???
Zadziwia mnie jak czasem ludzie "kombinuj± jak koñ pod górê". ;D

Coz... a czy jesli dodam, ze w wyniku tej "straty" czasu bede mial
USB 2.0 w miejsce 1.x (to stara plyta jest ;)), to bedziesz mogl spac
spokojnie? ;)

pozdrawiam,
Vituniu

Data: 2010-11-18 02:44:13
Autor: Michal Lukasik
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
Dnia 18.11.2010, Vituniu napisa³(a):
Dnia 18.11.2010, Vituniu napisa³(a):

IIRC: 3 rzedy. 6, 7 i 7 pin.
I nie, nic z tych pinow nie jest standardowym
HDD/Power LED, wlacznikiem, resetem i tak dalej.
Te sa osobno akurat.

No i co stoi na przeszkodzie by sprawdziæ tak jak to proponowa³em?

Coz... a czy jesli dodam, ze w wyniku tej "straty" czasu bede mial
USB 2.0 w miejsce 1.x (to stara plyta jest ;)), to bedziesz mogl spac
spokojnie? ;)

Dla mnie to mo¿esz traciæ tyle czasu ile tylko zechcesz. ;D
Ponadto wcze¶niej nie napisa³e¶, ¿e na MB jest USB1.x (co to jest, ¿e ma
tylko 1.x?) Tak czy siak IMO nie warto inwestowaæ w grata.
Zmieñ MB i tyle.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2010-11-18 04:16:51
Autor: Vituniu
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
On 18 Lis, 03:44, Michal Lukasik <mich...@tlenCUT.pl> wrote:

Dla mnie to mo esz traci tyle czasu ile tylko zechcesz. ;D
Ponadto wcze niej nie napisa e , e na MB jest USB1.x (co to jest, e ma
tylko 1.x?) Tak czy siak IMO nie warto inwestowa w grata.
Zmie MB i tyle.

Czyli, podsumowujac, aby cieszyc sie z szybkiego zrzucania zdjec z
karty radzisz mi kupic nowa plyte, procek, pamiec i licencje na
windowsa OEM. I to ja niby kombinuje?

Wez sobie poczytaj dowcip o Usenecie i zarowkach. Stary, ale przyda Ci
sie odswiezyc.

EOT moze juz,
Vituniu.

Data: 2010-11-18 19:30:39
Autor: Michal Lukasik
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
Dnia 18.11.2010, Vituniu napisa³(a):

Czyli, podsumowujac, aby cieszyc sie z szybkiego zrzucania zdjec z
karty radzisz mi kupic nowa plyte,

Tak. Napisa³em wyra¼nie "zmieñ MB". I chyba logicznym jest, ¿e na u¿ywan±
skoro to "stary" sprzêt.

procek,

Nie.
Nadal nie napisa³e¶ jaki masz. Nie wiem jak stary socket musia³by to byæ
by nie da³o siê znale¼æ taniej (do 30z³) p³yty g³ównej z USB2.0. Jedyne co
mi teraz przychodzi na my¶l (z tych, które jeszcze jako-tako, idzie
u¿ywaæ) to wszystko co starsze od Socket370 i on sam. Ale nowsze, jak np.
baaardzo popularny SocketA czy 478 to kwestia paru z³otych.

pamiec

Mo¿e siê okazaæ niezbêdne, choæ niekoniecznie. I to te¿ wydatek parunastu
z³otych, albo i nie (przy zmianie SDR na DDR mo¿na jeszcze na tym
zarobiæ).

i licencje na windowsa OEM.

Chyba nie powiesz, ¿e kupi³e¶ OEM na MB, gdy mo¿na by³o na mysz, RAM, czy
choæby flopa?
(I tu ma³a uwaga, zak³adam, ¿e MB kupi³e¶ osobno, a nie ca³y komputer
poleasingowy z OEMem - nie by³oby tematu ad. z³±czki frontowego USB)

I to ja niby kombinuje?

To nie ja mam zamiar lutowaæ "paj±ka".

Wez sobie poczytaj dowcip o Usenecie i zarowkach. Stary, ale przyda Ci
sie odswiezyc.

Bez komentarza.

BTW. Nadal nie podajesz jak± masz konfiguracjê. [???]
Nie chcesz - nie zmuszam, ale wierz mi, ¿e zawsze da siê zmodernizowaæ
komputer tak, by nie musieæ do tego do³o¿yæ z³otówki (zak³adaj±c, ¿e stare
czê¶ci sprzedaæ) - robiê tak od lat.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2010-11-18 13:42:21
Autor: Vituniu
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe

procek,
Nie.

Tak.

Nadal nie napisa e jaki masz.

No nie napisalem. To Ty sobie wywrozyles wszystko z fusow
i arbitralnie sprzedajesz swoje porady jako jedynie sluszne.

Nie wiem jak stary socket musia by to by
by nie da o si znale taniej (do 30z ) p yty g wnej z USB2.0.

S370, jak sam dalej napisales. Zatem w gre wchodzi
tak jak z kolei ja napisalem - plyta, procesor i raczej pamiec.

Co wiecej - zeby uciac dalsze dywagacje - plyta musi
miec rozmiar FlexATX a umiejscowienie procesora musi
wypadac w tym samym miejscu. Inaczej dorzuc do kosztorysu
takze nowa obudowe.

i licencje na windowsa OEM.

Chyba nie powiesz, e kupi e OEM na MB,
gdy mo na by o na mysz, RAM, czy cho by flopa?

Kupic to sobie moglem z butelka wody po goleniu marki Brutal nawet.
Co to niby ma zmienic? AFAIR po instalacji i rejestracji licencja
jest
zwiazana z danym zestawem komputerowym.

To nie ja mam zamiar lutowa "paj ka".

Jakiego znowu pajaka? Pelnoprawny interfejs z wlasna
plytka drukowana. :)

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Z mojej strony EOT.

Data: 2010-11-20 18:19:01
Autor: Michal Lukasik
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
Dnia 18.11.2010, Vituniu napisa³(a):

No nie napisalem. To Ty sobie wywrozyles wszystko z fusow
i arbitralnie sprzedajesz swoje porady jako jedynie sluszne.

Sprzedaje swoje porady jako maj±ce sens i jak±¶ "przysz³o¶æ" (no i jak to
ju¿ kto¶ to s³usznie zauwa¿y³ to grupa dyskusyjna i ka¿dy mo¿e wyraziæ
opiniê).
IMO modernizujesz kompa, który jest "¶lep± uliczk±". Co bêdzie po USB2.0?
Seraial-ATA? RAM? (Nawet je¶li znajdziesz odpowiednio du¿y to bêdzie drogi
i dodatkowo ograniczy Ciê chipset - co masz? i815 czy VIAPro133? (pomijam
SiS bo wszystko co starsze od 735 jakie¶ takie nieu¿yteczne jest/by³o).
Prêdzej czy pó¼niej przyjdzie czas na zmianê jak nie MB to ca³ego kompa.

[...]

Skoro to S370 to max Coppermine, czyli ¿aden demon wydajno¶ci - nie ma po
czym p³akaæ (nie pisa³e¶ nic o FCPGA2 wiêc Taulatin odpada, a nawet je¶li
to na ten "rarytas" znajdzie siê kupiec).
No i sam Win na 90% to 2000, który jest "trupem".
Zaczynam my¶leæ, ¿e Lagod zaraz (a mo¿e ju¿ [???]) bêdzie móg³ mi
*s³usznie* zarzuciæ poradê kupna nowego (w znaczeniu innego, u¿ywanego)
komputera. ;D

Kupic to sobie moglem z butelka wody po goleniu marki Brutal nawet.
Co to niby ma zmienic? AFAIR po instalacji i rejestracji licencja
jest zwiazana z danym zestawem komputerowym.

Czyli jak zepsuje Ci siê MB to kupujesz nowy Windows? ;D
Systemy M$ sprzedawane do bodaj¿e 2005 roku (jako¶ wtedy zmienili
licencjê) mo¿na by³o zgodnie z licencj± przenie¶æ na now± MB, a to
praktycznie nowy komputer - suport nie robi problemów z aktywacj± przez
telefon (sprawdzone w praktyce).

Jakiego znowu pajaka? Pelnoprawny interfejs z wlasna
plytka drukowana. :)

Jasne. I nie ¿ebym Ci nie wierzy³. ;D

Podsumowuj±c. Nie wiem jak d³ugo chcesz podtrzymywaæ przy ¿yciu "trupa".
Mo¿e czas ju¿ pomy¶leæ o czym¶ nowszym. [???]
Do 300z³ mo¿na kupiæ dobry, poleasingowy komputer np. z Sempronem i WinXP.
Taniej mo¿na bez systemu, a na Windows ¶wiat OSów siê nie koñczy.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2010-11-20 11:21:01
Autor: Vituniu
On 20 Lis, 19:19, Michal Lukasik <mich...@tlenCUT.pl> wrote:

Skoro to S370 to max Coppermine

Bzdura.

(nie pisa³e¶ nic o FCPGA2 wiêc Taulatin odpada

Mieszasz nazwe gniazdka z nazwa obudowy procesora.

Reszte pitu-pitu pomijam.

Podsumowuj±c. Nie wiem jak d³ugo chcesz podtrzymywaæ
przy ¿yciu "trupa". Mo¿e czas ju¿ pomy¶leæ o czym¶ nowszym. [???]

Nie. Nie czas. To specyficzny komputer do specyficznych zadan.
Po prostu - nie mieniasz mlotka, tylko dla tego, ze pojawil sie nowy
model.
Stary wbija gwozdzie rownie dobrze.

I koniec dyskusji, bo (primo) lamie wlasne slowo o
niekontynuowaniu offtopa i (secundo) nie sadze,
zebys zrozumial.

Vituniu.

Data: 2010-11-21 21:21:39
Autor: Michal Lukasik
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
Dnia 20.11.2010, Vituniu napisa³(a):

[...]

Niczego nie mieszam. Ca³y czas "zgadujê" co te¿ siedzi w Twoim "kad³ubku
FS" i z tego co pamiêtam, ¿aden FS nie obs³ugiwa³ "Tulipana" bez
odpowiedniej przej¶ciówki (albo tzw. "drut moda"), o której posiadanie Ciê
nie pos±dzam. St±d za³o¿enie, ¿e masz max Coppermine.

Reszte pitu-pitu pomijam.

Idê o zak³ad, ¿e wiêkszo¶æ "pitu-pitu" pokrywa siê z prawd±.

Nie. Nie czas. To specyficzny komputer do specyficznych zadan.

Tak, tak. Wszystko u Ciebie wygl±da i dzia³a "specyficznie". ;D

Po prostu - nie mieniasz mlotka, tylko dla tego, ze pojawil sie nowy
model.
Stary wbija gwozdzie rownie dobrze.

"Co ty k*a wiesz o m³otkach?" ;D
Je¶li wiêkszy i ciê¿szy pozwoli wbiæ gwó¼d¼ nie 10-cioma uderzeniami a
dwoma - to owszem, zmienia siê jak najbardziej.

I koniec dyskusji, bo (primo) lamie wlasne slowo o
niekontynuowaniu offtopa i (secundo) nie sadze,
zebys zrozumial.

Owszem, w wielu kwestiach ciê¿ko mi Ciê zrozumieæ.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2010-11-18 20:42:05
Autor: animka
przejściówka USB>złącze pinowe
W dniu 2010-11-18 20:30, Michal Lukasik pisze:
by nie musieć do tego dołożyć złotówki (zakładając, że stare
części sprzedać) - robię tak od lat.

Gdzie sprzedajesz stare części? Ode mnie nikt nie chciał kupić i leżą w domu.

--
animka

Data: 2010-11-18 19:59:46
Autor: Michal Lukasik
przejściówka USB>złącze pinowe
Dnia 18.11.2010, animka napisa³(a):

W dniu 2010-11-18 20:30, Michal Lukasik pisze:
by nie musieæ do tego do³o¿yæ z³otówki (zak³adaj±c, ¿e stare
czê¶ci sprzedaæ) - robiê tak od lat.

Gdzie sprzedajesz stare czê¶ci? Ode mnie nikt nie chcia³ kupiæ i le¿± w domu.

Allegro/eBay. IMO to kwestia opisu - staram siê podaæ maksimum informacji
(specyfikacja) i linki do supportu producenta (sterowniki, oprogramowanie)
no i obowi±zkowo wyra¼ne zdjêcia - ludzie wtedy chêtniej wydaj± kasê. ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2010-11-18 21:14:36
Autor: animka
W dniu 2010-11-18 20:59, Michal Lukasik pisze:
Dnia 18.11.2010, animka napisał(a):

[...]

Allegro/eBay. IMO to kwestia opisu - staram się podać maksimum informacji
(specyfikacja) i linki do supportu producenta (sterowniki, oprogramowanie)
no i obowiązkowo wyraźne zdjęcia - ludzie wtedy chętniej wydają kasę. ;D

Na eBay'u skasowałam konto, a na Allegro zamieszczałam 2 razy z opisami i zdjęciami.
Szkoda czasu. Ludzie nawet za darmo nie wezmą części do starszych komputerów. Pamięci też. Tam jest masa chętnych do oddania/sprzedania.

--
animka

Data: 2010-11-19 17:29:26
Autor: .Peeter
przejściówka USB>złącze pinowe
"animka" wrote
Szkoda czasu. Ludzie nawet za darmo nie wezmą części do starszych komputerów. Pamięci też. Tam jest masa chętnych do oddania/sprzedania.

Bez problemu ostatnio sprzedałem kartę graficzną - EVGA GTX260.
Nawet dostałem cenę znacznie lepszą, niż się spodziewałem.

Podstawa to rzetelny opis i dobre zdjęcia.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-19 20:41:36
Autor: JoteR
[OT] przejściówka USB>złącze pinowe
"animka" napisała:

na Allegro zamieszczałam 2 razy z opisami i zdjęciami.
Szkoda czasu. Ludzie nawet za darmo nie wezmą części
do starszych komputerów. Pamięci też. Tam jest masa
chętnych do oddania/sprzedania.

Tam jest przede wszystkim masa pospolitych cwaniaczków, którzy owszem, "kupią" i starsze części, ale tylko po to, aby podmienić je na swoje uszkodzone i odesłać Ci z reklamacją że "nie działa". Wystaw je na Gumtree, tam się handluje twarzą w twarz i często od razu po fizys widać, czego można się po kim spodziewać i zawczasu spuścić delikwenta ze schodów ;->

JoteR

Data: 2010-11-23 12:50:18
Autor: Przemys³aw Ryk
[OT] przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
Dnia Fri, 19 Nov 2010 20:41:36 +0100, JoteR napisa³(a):

na Allegro zamieszcza³am 2 razy z opisami i zdjêciami.
Szkoda czasu. Ludzie nawet za darmo nie wezm± czê¶ci
do starszych komputerów. Pamiêci te¿. Tam jest masa
chêtnych do oddania/sprzedania.

Tam jest przede wszystkim masa pospolitych cwaniaczków, którzy owszem, "kupi±" i starsze czê¶ci, ale tylko po to, aby podmieniæ je na swoje uszkodzone i odes³aæ Ci z reklamacj± ¿e "nie dzia³a".

"Wys³any Panu wylicytowany towar nosi³ numer seryjny X-XXXX-XXXX. Odes³any
przez Pana egzemplarz ma numer seryjny Y-YYYY-YYYY. Pomy³ka, czy próba
wy³udzenia?" :)

(ciach...)

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Lepiej raz na pó³ roku my¶leæ o ¶lubie, ni¿ raz w tygodniu o rozwodzie.  ]

Data: 2010-11-18 20:57:09
Autor: Przemys³aw Ryk
przejściówka USB>złącze pinowe
Dnia Thu, 18 Nov 2010 20:42:05 +0100, animka napisa³(a):

Gdzie sprzedajesz stare czê¶ci? Ode mnie nikt nie chcia³ kupiæ i le¿± w domu.

Co masz na zbyciu? Mo¿e bym co¶ kupi³.

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so.  ]

Data: 2010-11-18 14:34:55
Autor: Lagod
W dniu 2010-11-18 03:44, Michal Lukasik pisze:

[...]

To jest grupa dyskusyjna, w której ludzie rz±dni wiedzy rozwi±zuj± ró¿nego rodzaju problemy w zale¿no¶ci od indywidualnych potrzeb, ale równie¿ z naturalnego poci±gu do "poznania", choæby dla frajdy, a czasem i dla oszczêdno¶ci. Je¶li nie potrafisz tego zrozumieæ a jedyne rozwi±zanie jakie widzisz to kupiæ nowy komputer, to sory... takich ludzi jak ty szukaj¶ w sklepach komputerowych.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-11-18 19:18:03
Autor: Michal Lukasik
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
Dnia 18.11.2010, Lagod napisa³(a):

[...]

Co za brednie. To raczej Ty nie potrafisz zrozumieæ tego co czytasz.
Poka¿ proszê gdzie radzi³em kupiæ nowy komputer?
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2010-11-18 14:21:14
Autor: Lagod
W dniu 2010-11-17 17:42, Vituniu pisze:
[...]

Bardzo dobry pomysł. U mnie jest identycznie, przy czym na płycie mam tylko USB1 (9-pin) a na karcie USB 2.0 (gniazdo)

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-11-18 14:26:16
Autor: Lagod
[...]

Karta ma dziurki na piny (5x2=10), tuż obok gniazda USB. Trzeba by wylutować to gniazdo?

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-11-17 17:36:10
Autor: Jacek
przejściówka USB>złącze pinowe
To jest 2x USB, nic wiecej...

Data: 2010-11-19 00:15:58
Autor: GLaF
przejściówka USB>złącze pinowe
Dnia Wed, 17 Nov 2010 13:57:36 +0100, Lagod napisa³(a):

Widzia³ kto¶ kabelek który jest przej¶ciówk±:
na jednym koncu mêskie USB, na drugim z³±cze 9-pinowe USB, takie jak jest na p³ytach g³ównych.

Widzia³em, nawet podwójne, takie jakie potrzebujesz, ale tylko na
zdjêciach:
http://www.xpcgear.com/pinhead2usbx2.html
http://cgi.ebay.pl/150515550831
http://cgi.ebay.co.uk/330496067294