przejściówka USB>złącze pinowe

Data: 2010-11-17 15:08:53
Autor: Jacek W.
przejściówka USB>złącze pinowe
Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości news:4ce3d3e6$1news.home.net.pl...

Widział ktoś kabelek który jest przejściówką:
na jednym koncu męskie USB, na drugim złącze 9-pinowe USB, takie jak jest na płytach głównych.

ma być do podłączenia takiego czytnika kart:
http://allegro.pl/czytnik-kart-35-w-1-hub-czarny-wewnetrzny-i1308327124.html
Przy czym nie mam na płycie złącza pinowego, tylko podłącze się do karty PCI USB.

To musi być przejściówka z dwoma wtykami USB.
Gotowej nie widziałem.

1. Z dwóch kabli USB obciąć wtyczki z kawałkiem kabla.
2. Podlutować je do listwy dwurzędowej 10pin (do dostania w sklepach elektronicznych).
3. Wetknąć do złącza czytnika.
4. Na koniec zaizolować.

Jacek W.

Data: 2010-11-17 15:16:37
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
przej¶ciówka USB>z³±cze pinowe
Dnia 2010-11-17, o godz. 15:08:53
"Jacek W." <jacek@tridex.com.NO-SPAM.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ce3d3e6$1news.home.net.pl...

> Widzia³ kto¶ kabelek który jest przej¶ciówk±:
> na jednym koncu mêskie USB, na drugim z³±cze 9-pinowe USB, takie
> jak jest na p³ytach g³ównych.
>
> ma byæ do pod³±czenia takiego czytnika kart:
> http://allegro.pl/czytnik-kart-35-w-1-hub-czarny-wewnetrzny-i1308327124..html
> Przy czym nie mam na p³ycie z³±cza pinowego, tylko pod³±cze siê do > karty PCI USB.

To musi byæ przej¶ciówka z dwoma wtykami USB.
Gotowej nie widzia³em.

1. Z dwóch kabli USB obci±æ wtyczki z kawa³kiem kabla.
2. Podlutowaæ je do listwy dwurzêdowej 10pin (do dostania w sklepach elektronicznych).
3. Wetkn±æ do z³±cza czytnika.
4. Na koniec zaizolowaæ.

Warto jeszcze zapytaæ sprzedawcê. Kiedy¶ mia³em w rêkach taki czytnik i
od jego strony przewód by³ od³±czany z gniazdem miniUSB.

Zdrówko

przejściówka USB>złącze pinowe