[warszawa] przejazd Poprawna - Spadowa

Data: 2011-05-18 02:30:04
Autor: AlbertStonoga
[warszawa] przejazd Poprawna - Spadowa
Witam,

Czy da się przejechać przez krzaczory między Poprawną a Spadową?
Kiedyś wiodła tamtędy nawet ścieżka rowerowa, (na Zumi widać urwany
czerwony szlak) ale po otwarciu Siekierkowskiej szlak popadł w
zapomnienie. Szkoda bo trasa była bardzo malownicza.

Albert Stonaga

Data: 2011-06-01 16:52:06
Autor: Ryszard Mikke
[warszawa] przejazd Poprawna - Spadowa
AlbertStonoga <gazeta.pl@gmail.com> napisał(a):
Witam,

Czy da si=EA przejecha=E6 przez krzaczory mi=EAdzy Poprawn=B1 a Spadow=B1?
Kiedy=B6 wiod=B3a tamt=EAdy nawet =B6cie=BFka rowerowa, (na Zumi wida=E6 ur=
wany
czerwony szlak) ale po otwarciu Siekierkowskiej szlak popad=B3 w
zapomnienie. Szkoda bo trasa by=B3a bardzo malownicza.

Nie wiem, czy dokladnie o te trase Ci chodzilo, ale pojechac mozna: http://42.pl/u/2BkD .
Mozna przy okazji zobaczyc bazanta. Chyba ze to cietrzew byl ;)

rmikke

Data: 2011-06-06 07:34:19
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Mozna przy okazji zobaczyc bazanta. Chyba ze to cietrzew byl ;)

Dobra, juz wiem. Interesuje Cie przejazd do punktu A z opisu i dalej prosto,
anie w prawo, tak jak pojechalem.

Pokonalem ten kawalek wczoraj z sakwa, ale przejezdnym bym go nie nazwal.
Z blota wystaja polamane galezie, skosnie do sciezki, korzenie, w paru
miejscach nie zmiescisz sie na wysokosc. Na odcinku blizej Spadowej jakies
polamane plyty, albo asfalt jak po trzesieniu ziemi, bez obciazenia moze bym
jechal, z sakwa wolalem prowadzic. Znaki czerwonego szlaku rowerowego nadal sa...

rmikke

Data: 2011-06-16 02:34:15
Autor: AlbertStonoga
przejazd Poprawna - Spadowa
On 6 Cze, 09:34, "Ryszard Mikke" <rmikke.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Ryszard Mikke <rmikke.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

jechal, z sakwa wolalem prowadzic. Znaki czerwonego szlaku rowerowego nadal sa...

Dzięki za info.

Jak tylko naprawię rower wyruszę w tamtym kierunku.

Pozdrawiam,
Albert Stonoga

Data: 2011-07-25 13:04:11
Autor: AlbertStonoga
przejazd Poprawna - Spadowa
Małe wykopki.

Sprawdziłem trasę.
Jest przejezdna. Jest uczęszczana. Jest bardzo mokra.

http://4gox.pl/map1.jpg
http://4gox.pl/map2.jpg

Albert Stonoga

[warszawa] przejazd Poprawna - Spadowa