przejazd dla rowerów - pierszeństwo

Data: 2009-07-07 21:18:44
Autor:
przejazd dla rowerów - pierszeństwo
Dzięki naszym światłym posłom kwestia jest sporna tzn. czy "wjeżdzam pewnie
pomimo widocznego w niedali blaszaka" nie stoi w sprzeczności z "nie wjechałem
bezpośrednio przed pojazd". Ja tam bym Ci przyznał zawsze rację ;-) ale tę
kwestię rozstrzyga policjant lub biegły.

Co do oznakowanie to zarządca nie wywiązał się z obowiązków. Nie wiem jak w DC
ale u mnie skarga może skutkować likwidacją oznakowania poziomego...

Bartek

--

przejazd dla rowerów - pierszeństwo