przejazd przez Łódź. W których godzinach się korkuje ?

Data: 2014-06-25 11:55:01
Autor: talaga.joanna
przejazd przez Łódź. W których godzinach się korkuje ?
Witam was :-)

W piątek planuje powrót z nad morza :-)

Powiedzcie mi proszę jak wygląda przejazd przez Łódź w godzinach 13-14 ?

W drodze nad morze Łódź przebyłem o 6 rano -> zero korków ;-)

Pozdrawiam.

Data: 2014-06-27 12:18:29
Autor: Ajgul

Użytkownik <talaga.joanna@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e8e639a-9680-4920-a280-731e34cd90a7googlegroups.com...
Witam was :-)

W piątek planuje powrót z nad morza :-)

Powiedzcie mi proszę jak wygląda przejazd przez Łódź w godzinach 13-14 ?

W drodze nad morze Łódź przebyłem o 6 rano -> zero korków ;-)

Nie jechałbym przez Stryków, zamiast tego wyjeżdżam z A1 w Piątku i jadę przez Zgierz do Łodzi. Ostatnio wyszło całkiem szybko.

przejazd przez Łódź. W których godzinach się korkuje ?