przejechanie pieszego - nietypowe

Data: 2011-01-13 09:50:49
Autor: Sylwester Łazar
przejechanie pieszego - nietypowe
Ja się zatrzymałem i przepuściłem pieszego (a jakiś tępy ch*.*j zaczął

zap*.*lanie tępych ch*.*jów z karabinka ;-/ [tu wstawić pogardliwe
splunięcie]

Kochasz bardziej ludzi, czy zwierzęta?
Rąbnąłem kiedyś kota rurą wydechową od motoru, jakiegoś psa uderzyłem
zderzakiem.
Za każdym razem to było niemiłe uczucie i do dziś to pamiętam.

Strzelać do ludzi _zanim_ coś przeskrobali uważam w tym momencie za postawę
nieopanowania.
_Strzelać do człowieka_  po przejechaniu psa - również.

Doprowadzić się do takiego stanu, aby po kilkunastu godzinach od zdarzenia
mignięcia światłami na mnie,
przeklinać na p.m.s. to może oznaczać spory problem.

Kolego!
Od razu widać, że w wojsku to Ty nie byłeś,
bo jakby Cię dowódca "poustawiał" przed strzelaniem, to kałasza w ręku byś
nieutrzymał.
Opanuj się, bo z powodu szczeniaka doprowadzisz się do nerwicy.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2011-01-13 01:43:42
Autor: Mateusz
przejechanie pieszego - nietypowe
On 13 Sty, 09:50, Sylwester azar <i...@alpro.pl> wrote:

Kolego!
Od razu wida, e w wojsku to Ty nie bye,
bo jakby Ci dowdca "poustawia" przed strzelaniem, to kaasza w rku by
nieutrzyma.
Opanuj si, bo z powodu szczeniaka doprowadzisz si do nerwicy.

bdzie flejm i polec plonki ;-) Powiem Ci, e miaem kilku normalnych
kumpli w wojsku, ktrzy przed wojem byli czyci (w sensie papierw i
schorze psychicznych), podczas suby bylimy razem na wartach
(nienawidziem tej suby, bo bya z ostrymi, ale za to na urlop
mogem wyjecha 2 razy w miesicu (700km)). Jeden tak si zmieni, e
dosta te papiery i wyszed przed czasem, a drugi si rozwali na
warcie, bo si dowiedzia, e dziewczyna ma dziecko z jakim gociem.
Od tego czasu by zakaz uywania telefonw na warcie. Ju nawet nie
bd wspomina o tym, e tak si rozleniwiem, e jak wyszedem z
wojska to ciko mi si byo wzi do jakiejkolwiek pracy. Kiedy
wyszede z wojska ? ja 4 lata temu z Giycka.

A kaasz by przereklamowany. Chyba, e miae amunicj smugow i
strzelae w nocy (nawet nie seri). Wtedy byo genialnie ;-)

Data: 2011-01-13 11:03:32
Autor: Sylwester azar
[...]
Nie wiem, czy to wina wojska.
Telefony to wtedy byy te 090 Centertela.
Nikt nie mia, wic nikt si na warcie nie dowiedzia o swojej dziewczynie
:-)

Jeden na JW zgin, a kilkuset nauczyo si buty czyci, a take spluw po
strzelaniu.
Rnie mona spojrze na to.
S.

Data: 2011-01-13 10:52:24
Autor: Maciek
przejechanie pieszego - nietypowe
Kochasz bardziej ludzi, czy zwierzęta?
Trudne pytanie :->

Rąbnąłem kiedyś kota rurą wydechową od motoru, jakiegoś psa uderzyłem
zderzakiem.
A te zwierzaki przechodziły przez przejście dla pieszych, czy znienacka
wtargnęły na jezdnię w miejscu niedozwolonym?

Strzelać do ludzi _zanim_ coś przeskrobali uważam w tym momencie za postawę
nieopanowania.
Działanie prewencyjne :->

_Strzelać do człowieka_  po przejechaniu psa - również.
Masz rację - strzelanie zbyt humanitarne. Lepiej wieszać :-> Przy
nieumyślnym można rozważyć amnestię :->

Maciek

Data: 2011-01-13 10:57:53
Autor: Filip KK
W dniu 2011-01-13 10:52, Maciek pisze:

A te zwierzaki przechodziły przez przejście dla pieszych, czy znienacka
wtargnęły na jezdnię w miejscu niedozwolonym?

A które miejsca dla zwierząt są niedozwolone?

Data: 2011-01-13 11:53:13
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-13 10:57, Filip KK pisze:
A które miejsca dla zwierząt są niedozwolone?
Wyraziłem się nieprecyzyjnie, ale chyba wszyscy wiedzą o co chodzi. W
obszarze zabudowanym, albo przynajmniej oznaczonym znakiem ostrzegającym
o możliwości pojawienia się zwierząt, kierowca powinien zachować
szczególną ostrożność, nie tylko ze względu na możliwość pojawienia się
na drodze zwierząt, ale także dzieci, a może nawet ludzi ;-)
Poza takim obszarem, trudno chyba wymagać od kierowcy, że będzie
zwalniał przed każdą kępą krzaków, bo z niej może coś wyskoczyć.

Maciek

Data: 2011-01-13 10:55:27
Autor: Filip KK
[...]

Obywatelu, sygnaturki nie nauczyli w wojsku ustawiać?
Dowódca miał wadę wymowy i mówił "kałasz" ?

Wojsko to przeżytek, nie każdego chcą. Co raz więcej ludzi przepisują na rezerwę, mnie przenieśli do rezerwy w 2 klasie liceum z tego co pamiętam.

Data: 2011-01-13 11:16:05
Autor: Sylwester Łazar
przejechanie pieszego - nietypowe
Wojsko to przeżytek, nie każdego chcą. Co raz więcej ...
Ta młodzież :-)
NTG.
S.

Data: 2011-01-13 11:21:38
Autor: Filip KK
przejechanie pieszego - nietypowe
Wojsko to przeżytek, nie każdego chcą. Co raz więcej ...
Ta młodzież :-)
NTG.
S.

Jeszcze mieszczę się przed trójką z przodu, więc zaliczam się jak najbardziej do młodzieży. :)
Ech.. Te staruchy :)

Data: 2011-01-13 12:42:46
Autor: J.F.
przejechanie pieszego - nietypowe
On Thu, 13 Jan 2011 10:55:27 +0100,  Filip KK wrote:
Wojsko to przeytek, nie kadego chc. Co raz wicej ludzi przepisuj na rezerw, mnie przenieli do rezerwy w 2 klasie liceum z tego co pamitam.

Dlugo powtarzales te klasy w podstawowce :-)

J.

Data: 2011-01-14 01:05:54
Autor: Filip KK
W dniu 2011-01-13 12:42, J.F. pisze:
[...]

A Tobie co?! ;)
Ani jednej nie powtrzyem :D

Data: 2011-01-14 01:17:56
Autor: J.F.
On Fri, 14 Jan 2011 01:05:54 +0100,  Filip KK wrote:
[...]

Chyba mi sie systemy pomylily, ale tak jakos pamietam ze na komisje to
sie w 4-tej klasie stawalo. Chyba ze ktos kiblowal, to mogl i w
drugiej :-)

No ale wtedy gimnazjum nie bylo .

J.

Data: 2011-01-13 11:17:48
Autor: Andrzej Ława
W dniu 13.01.2011 09:50, Sylwester Łazar pisze:
Ja się zatrzymałem i przepuściłem pieszego (a jakiś tępy ch*.*j zaczął

zap*.*lanie tępych ch*.*jów z karabinka ;-/ [tu wstawić pogardliwe
splunięcie]

Kochasz bardziej ludzi, czy zwierzęta?

O czym ty chrzanisz?

Rąbnąłem kiedyś kota rurą wydechową od motoru, jakiegoś psa uderzyłem
zderzakiem.
Za każdym razem to było niemiłe uczucie i do dziś to pamiętam.

A czy prawidłowo (przepisowo) przechodziły przez jezdnię, czy było to
klasyczne wtargnięcie, hmm?

Strzelać do ludzi _zanim_ coś przeskrobali uważam w tym momencie za postawę
nieopanowania.

Przeskrobali - przepędzili prawidłowo przechodzącego pieszego z pasów.

Data: 2011-01-13 11:28:39
Autor: go!
przejechanie pieszego - nietypowe
On 13/01/2011 10:17, Andrzej awa wrote:

Przeskrobali - przepdzili prawidowo przechodzcego pieszego z pasw.

Jakiego "pieszego"? Cos sie czepil?

Data: 2011-01-13 13:44:01
Autor: LEPEK
[...]

A ty za to taki męski po tym twoim wojsku się zrobiłeś, co?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm