przejscie z orange do ery

Data: 2011-01-04 13:03:24
Autor: yoytek
przejscie z orange do ery
mam fonw w orange od X lat ( jakies 7 ? )
mieszkam od 1,5 roku 12km od granic wroclawia.
od poczatku nie ma tam w ogole zasiegu ( tylko alarmowe )
dzwonilem w styczniu 2010 przy przedluzaniu umowi\y i obiecali ze w polowie 2010 roku bedzie modernizacja i zasieg bedzie.
do dzisiaj zasiegu nie ma ( styczen 2011 czyli rok pozniej )

dzwonilem przed chwilka do dzialu technicznego orange i pani powiedziala ze nie ma tam zasiegu i nie przewidywane sa tam w najblizszym czasie modernizacje...

czyli rok wczesniej ktos mnie oklamal tylko po to zeby mi umowe przedluzyc.

zastanawia msie nad przejsciem do ery.

ktos mi powie jak to wyglada?

umowa w orange konczy mi sie 31 stycznia
moge jeszcze wypowiedziec/zakonczyc/poinformowac orang ze chce zrezygnowac ? czy musialem to zrobic miesiac przed koncem umowy ?

jak juz jest za pozno to umowa sama sie przedluza na rok ? czy tylko jeden miesiac bede musial zaplacic ?

co do abonamentu i umowy to interesuje mnie era abonament 30-40zl umowa moze byc na 24 msce i jakis prosty telefonik niedrigo np nokia 6303i

z gory dziekuje za pomoc

Data: 2011-01-04 13:11:51
Autor: Paweł G±ska
przejscie z orange do ery
Witam,

W odpowiedzi na maila od yoytek
z dnia: 2011-01-04 13:03:
zastanawia msie nad przejsciem do ery.
ktos mi powie jak to wyglada?
dokładnie tak samo jak w Orange, a nawet gorzej: obsługa klienta w ERZE to dno i metr mułu, będ± Cię "skubać" na wiele dodatkowych sposobów, do tego ich BOA będzie Cię totalnie olewać, ¶rodki będę gin±ć, będziesz pisał do UOKiKu, czeka Cię nowych przygód bez liku ;] ale jak jeste¶ naprawdę zdesperowany to... tak tylko w ERZE ;)

Paweł

Data: 2011-01-04 16:44:38
Autor: J.F.
przejscie z orange do ery
Użytkownik "yoytek" <yoytek@op.pl> napisał w \
mieszkam od 1,5 roku 12km od granic wroclawia.
od poczatku nie ma tam w ogole zasiegu ( tylko alarmowe )
zastanawia msie nad przejsciem do ery.

a zasieg Ery masz ? Bo oni chca wspolna siec budowac - moze sie skonczyc tak ze zlikwiduja niepotrzebne maszty :-)

J.

Data: 2011-01-04 19:16:51
Autor: Pan Piskorz
przejscie z orange do ery