przejście zniżki OC/AC z "J.Kowalski" na DG "Kowalski usługi różne"

Data: 2010-06-06 01:15:20
Autor: P_ablo
przejście zniżki OC/AC z "J.Kowalski" na DG "Kowalski usługi różne"
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:4c0a95dd$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
Czy komuś obiło się o uszy, by któraś z ubezpieczalni przenosiła zniżki w OC (i/lub AC) z osoby prywatnej (maks zniżki, totalna bezszkodowość itp) na ubezpieczenie auta zarejestrowanego na jednoosobową działalność gospodarczą tej samej osoby (w skrócie - na firmę).
Swego czasu dowiadywałem się i nie było takiej możliwości, auto na firmę = 100% składki albo i gorzej, bo "firma J.Kowalski Hydraulika to nowy podmiot, zupełnie inny niż J.Kowalski, nie ma zniżek, nie przenosi się" ale może teraz coś gdzieś... ?

DG = osoba fizyczna. 100% skladki tylko w przypadku spolek a co za tym idzie i jednoosobowych ZŁO.

--
Picasso

Data: 2010-06-06 01:21:58
Autor: BartekK
W dniu 2010-06-06 01:15, P_ablo pisze:
DG = osoba fizyczna. 100% skladki tylko w przypadku spolek a co za tym idzie
i jednoosobowych ZŁO.
Albo jest zbyt późno, albo ja nie łapie co chciałeś tu napisać. Rozrysuj mi to.

Data: 2010-06-06 11:02:55
Autor: P_ablo
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:4c0adcd5$0$2595$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kiedy rejestrujesz ciezarowke na DG, to w DR widnieje imie i nazwisko prowadzacego dzialalnosc i wszystkie "prywatne" znizki sa uwzgledniane. Nie jest tak w przypadku spolek gdzie nie ma zadnych znizek a jedynie moga byc zwyzki.

--
Picasso

przejście zniżki OC/AC z "J.Kowalski" na DG "Kowalski usługi różne"