przejsciowka IDE - CF jaka ?

Data: 2010-03-18 09:20:52
Autor: Mariusz Kruk
przejsciowka IDE - CF jaka ?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek M"
Witam, jaką przejściówke polecicie z tych obecnych na allegro

http://allegro.pl/item955114086_cf_ide_44pin_adapter.html

http://allegro.pl/item951926464_adapter_kart_compact_flash_cf_na_ide_ata.html

http://allegro.pl/item952913754_przejsciowka_adapter_ide_to_cf_3_led_k120.html

mam zamiar postawić na karcie CF freenas i zastanawiam się jaka przejściówka
bedzie najlepsza do
tego

Taka, która będzie miała odpowiedni interfejs. Nie wiem czy widzisz, ale
tu masz trzy różne przejściówki z trzema różnymi złączami.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-03-18 16:54:20
Autor: Irokez
przejsciowka IDE - CF jaka ?
Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhq3oj4.fiu.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Dokładnie
1 - do laptopa zamiast dysku 2.5"
2 - zamiast dysku 3.5:"
3 - do bezpośredniego wpięcia w IDE na płycie głównej zamiast 3.5"

Poza tym to tylko druty, zero elektroniki więc brać najtańszy jaki pasuje.

--
Irokez

przejsciowka IDE - CF jaka ?