przejściówka USB-COM do CISCO?

Data: 2009-10-25 09:16:33
Autor: R.Madejski
przejściówka USB-COM do CISCO?
Czołem, komputer nie jest wyposażony w port RS232. Jakie posiadacie przejściówki USB-COM, które *w pełni działają* ze sprzętem Cisco?

Pytanie kieruję do użytkowników, proszę o sprawdzone modele.

RM

Data: 2009-10-25 15:36:38
Autor: games
R.Madejski pisze:
[...]

Kilka tygodni temu kupilem na alledrogo karte PCI-COM  4 portowa za 15zl

Data: 2009-10-25 23:57:49
Autor: Pawel O'Pajak
przejściówka USB-COM do CISCO?
Powitanko,

> Jakie posiadacie
przejściówki USB-COM, które *w pełni działają*

Oparte o kosci FT232, lub PL2303, te maja wszystkie sygnaly, a nie tylko Rx/Tx. Jesli wiec Cisco wymaga pelnego RS232, to tylko takie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa