przekazanie laptopa na firme

Data: 2009-08-31 04:16:49
Autor: bary white
przekazanie laptopa na firme
Chciałem kupić laptopa i przekazać go na firmę, ktorą założę za około
2 miesiące. Laptop jest mi potrzebny już teraz, nie mogę czekać do
założenia firmy na jego kupno. Czy w związku z tym muszę przekazać go
jakoś na firmę, zapłacić jakiś podatek etc? Jakie czekają mnie
obowiązki w związku z tym?

Data: 2009-08-31 13:28:15
Autor: Piotrek
bary white wrote:
[...]

Czy dasz wiarę ile interesujących Cię informacji można odszukać w Google wpisując subject twojego artykułu?!

Click -- > http://tinyurl.com/laptop-na-firme

Piotrek

Data: 2009-08-31 05:49:16
Autor: bary white
On 31 Sie, 13:28, Piotrek <piot...@pisz.na.berdyczow.info> wrote:
bary white wrote:
> [...]
> obowiązki w związku z tym?

Czy dasz wiarę ile interesujących Cię informacji można odszukać w Google

racja, znalazłem to zaraz po umieszczeniu info na grupie...

przekazanie laptopa na firme