przekazanie pieniędzy przy kupnie mieszkania (kiedy?)

Data: 2010-11-13 21:57:02
Autor: Kenny
przekazanie pieniędzy przy kupnie mieszkania (kiedy?)
Użytkownik "blazej" <blazej.10@op.pl> napisał w wiadomości news:ibja8i$n46$1news.onet.pl...
możeci mi wyjaśnić, kiedy nalezy przelać pieniądze na konto osoby od której kupujemy mieszkanie?

pośrednik mówi mi, że najlepiej mieć już potwierdzenie przelewu podczas spisywania umowy u notariusza, ale wydaje mi się to dziwne, żeby przelewać pieniądze przed podpisaniem umowy,

Hmm, a ja mam pytanie. Jakis czas temu natknalem sie na instytucje akredytywy. Co prawda to pytanie bardziej na pl.biznes.banki, ale jak ulal pasuje do tematu.

Czy jest ona dostepna 'od reki' dla osob fizycznych, czy jest bardziej instrumentem dla przedsiebiorstw (w szczegolnosci w obrocie miedzynarodowym) i nie miala by sensu we wspomnianej sytuacji?

--
Pozdr.
Kenny

przekazanie pieniędzy przy kupnie mieszkania (kiedy?)