przekazywanie schowka

Data: 2015-08-24 11:50:39
Autor: rs
przekazywanie schowka
czasami istnieje potrzeba szybkiego przekazania zawartości informacji z komputera na telefon. chyba najlepiej by było to zrobić za pomocą przekazania zawartości schowka. jak na razie używam MyPhoneExplorer albo AirDroid, ale zastanawiam się, czy nie ma jakiegoś prostszego rozwiązania np. wyspecjalizowanego wyłącznie do wykonywania tego zadania.
z góry dziękuję za sugestie. <rs>

Data: 2015-08-24 19:44:12
Autor: HugoLiamOscar
przekazywanie schowka

do wielu zadan: http://ow.ly/3y8G5M

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" goethe

"gdy bezprawie staje sie prawem,
 opor staje sie obowiazkiem" brecht

Data: 2015-08-24 13:56:52
Autor: rs
przekazywanie schowka
On 8/24/2015 1:44 PM, HugoLiamOscar wrote:
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
istnieje potrzeba szybkiego przekazania zawartości informacji z
komputera na telefon. chyba najlepiej by było to zrobić za pomocą
przekazania zawartości schowka.

do wielu zadan:

http://ow.ly/3y8G5M

dzięki za odpowiedz, ale chyba nie doczytałeś mojego postu do końca. właśnie nie o "wiele zadań" mi chodzi (jak pisałem, kombajny tego typu mam już zainstalowane), a o to konkretne. ewentualnie niewiele więcej. <rs>

Data: 2015-08-24 20:09:32
Autor: UgaBungaTakaTiki
przekazywanie schowka
[...]

ja czynie to wysylajac email do
samego siebie, przy czym dostep
do konta posiadaja oba ustrojstwa
po czym mark/copy/paste
watpie czy jest bardziej prozaicznie

Data: 2015-08-24 14:52:18
Autor: rs
przekazywanie schowka
On 8/24/2015 2:09 PM, UgaBungaTakaTiki wrote:
[...]

wlasnie tego chcialbym uniknac. prozaiczne moze nie jest, ale jak juz zainstalowane, to uzycie takich wynalazkow jak airdroid albo mpe, jest znacznie szybsze. mimo to szukam jeszcze czegos szybszego. <rs>

Data: 2015-08-26 22:25:08
Autor: Pszemol
przekazywanie schowka
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:55db5bf7$0$54632$c3e8da3$fdf4f6afnews.astraweb.com...
[...]

Ja sobie radziłem w takiej sytuacji za pomocą Skype.

Mam go włączonego na komputerze i na telefonie.

Wykorzystywałem wcześniej kontakt Echo, ale od
niedawna nie pozwala na wysyłanie SMSów, więc
trzeba sobie radzić w ten sposób, że robisz fake account,
dodajesz go sobie jako "przyjaciela" w Skype i potem
już lecisz bezproblemowo ze schowka.

Zaleta jest taka, że działa to również między desktopem
a laptopem czy też tabletem i jest rozwiązaniem krosplatformowym.

Data: 2015-09-01 23:36:28
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Data: 2015-08-25 11:30:56
Autor: Pawel Muszynski
przekazywanie schowka
W dniu 2015-08-24 o 19:44, HugoLiamOscar pisze:
[...]

35 zł za klienta RDC i VNC?

Przesada trochÄ™, sÄ… dobre RDP:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tux.client

I Vnc
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.realvnc.viewer.android

Za free

Data: 2015-08-25 11:38:37
Autor: J.F.
przekazywanie schowka
Użytkownik "Pawel Muszynski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mrhck6$622$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Tylko, ze to wszystko klienty.
Otworzyc pozadana tresc na telefonie, zaznaczyc, skopiowac do schowka, przejsc do RDP, wkleic na komputer, przeskoczyc na telefonie do pozadanego programu ... to sie zbyt klopotliwe staje.

Polecilbym teamviewera, ale ma te sama wade - klient only.

A tu by sie przydalo w odwrotna strone ...

J.

Data: 2015-08-25 15:43:48
Autor: UgaBungaTakaTikiFantasticBombastic
przekazywanie schowka
Pawel <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> Wrote in message:
35 zł za klienta RDC i VNC?
Przesada trochÄ™,

czytaj dokladnie: <news:55db3e61$0$16702$c3e8da3$76a7c58fnews.ast
raweb.com>
bo zaprowadzasz debakel

Data: 2015-08-26 09:50:27
Autor: Pawel Muszynski
przekazywanie schowka
W dniu 2015-08-25 o 15:43, UgaBungaTakaTikiFantasticBombastic pisze:
[...]

Ale ten soft to jest klient VNC i RDP za 35 zł - i tylko do tego się odniosłem - odpowiadając na <mrfl23$6h8$1@faro.eternal-september.org>

bo zaprowadzasz debakel
Co to ?

Paweł

Data: 2015-08-24 21:45:36
Autor: Krzysiek
przekazywanie schowka
może Pushbullet?

Data: 2015-08-24 16:33:47
Autor: rs
przekazywanie schowka
On 8/24/2015 3:45 PM, Krzysiek wrote:
może Pushbullet?

interesujące. dziękuję. <rs>

Data: 2015-08-24 22:01:47
Autor: salto en la parte superior del pene
przekazywanie schowka
Krzysiek wrote:
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
mimo to szukam jeszcze czegos szybszego. <rs>
może Pushbullet?

to tez ala "kombajn"...

jest kilkanascie rozwiazan ale wszystkie sie do jednego sprowadzaja,
przynajmniej do megabajtow programu...

rs <- ile godzin dziennie /razy dzienne bedziesz tej opcji uzywac,
      jest to az takie wazne, jest nieodlacznikiem zawodowym?

Data: 2015-08-24 17:28:30
Autor: rs
przekazywanie schowka
On 8/24/2015 4:01 PM, salto en la parte superior del pene wrote:
Krzysiek wrote:
[...]

nie wiem ile. zainstalowałem i na razie bardzo mi się podoba. to nie jest kombajn. powiem teraz, że nawet trochę mi w nim brakuje, ale do czystych SMS jest świetny. <rs>

Data: 2015-08-25 00:14:34
Autor: salto en la parte superior del pene
przekazywanie schowka
Krzysiek wrote:
[...]

z "pilnosci" zagadnienia sadzilem ze ma sluzyc do zaawansowanej pracy
zawodowej.
dla mnie praktycznie sms  nie istnieje, a kopiowanie tekstu zalatwiam
jak wspominalem email'em (juz na wielu liniach lotniczych w czasie
lotu mozna uzywac telefonii mobilnej, czyli i tu nie ma przeszkod).

Data: 2015-08-24 18:19:43
Autor: rs
przekazywanie schowka
Krzysiek wrote:
[...]

skoro tobie pasuje takie rozwiÄ…zanie, to super. mi nie pasuje. <rs>

Data: 2015-08-26 22:28:18
Autor: Pszemol
przekazywanie schowka
"salto en la parte superior del pene" <skocz-mi-na-chubek-czuja@palancie.ty> wrote in message news:mrg50b$ue1$1news.albasani.net...
[...]

Zrozum że jemu chodzi o jeden, góra dwa kliki...
Otworzenie nowego maila, wybranie adresata,
wstukanie tematu czy treści, wysłanie - za dużo klików.
To ma być switch do appka który chodzi już na phonie
cały czas, i paste, potem switch do apka na pececie i copy/paste.

Data: 2015-09-01 23:36:34
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-27 23:18:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
przekazywanie schowka

"rs" 55db3e61$0$16702$c3e8da3$76a7c58f@news.astraweb.com

czasami istnieje potrzeba szybkiego przekazania zawarto¶ci informacji z komputera na telefon. chyba najlepiej by by³o to zrobiæ za pomoc± przekazania zawarto¶ci schowka. jak na razie u¿ywam MyPhoneExplorer albo AirDroid, ale zastanawiam siê, czy nie ma jakiego¶ prostszego rozwi±zania np. wyspecjalizowanego wy³±cznie do wykonywania tego zadania.
z góry dziêkujê za sugestie. <rs>

Aplikacji synchronizuj±cych siê automagicznie jest sporo -- choæby
'kalendarz' czy 'kontakty', ale pozostaje problem opó¼nieñ -- bywa,
¿e tych opó¼nieñ nie widaæ.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

przekazywanie schowka