przekazywanie schowka

Data: 2015-08-24 21:45:36
Autor: Krzysiek
przekazywanie schowka
może Pushbullet?

Data: 2015-08-24 16:33:47
Autor: rs
przekazywanie schowka
On 8/24/2015 3:45 PM, Krzysiek wrote:
może Pushbullet?

interesujące. dziękuję. <rs>

Data: 2015-08-24 22:01:47
Autor: salto en la parte superior del pene
przekazywanie schowka
Krzysiek wrote:
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
mimo to szukam jeszcze czegos szybszego. <rs>
może Pushbullet?

to tez ala "kombajn"...

jest kilkanascie rozwiazan ale wszystkie sie do jednego sprowadzaja,
przynajmniej do megabajtow programu...

rs <- ile godzin dziennie /razy dzienne bedziesz tej opcji uzywac,
      jest to az takie wazne, jest nieodlacznikiem zawodowym?

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" - goethe
"gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

Data: 2015-08-24 17:28:30
Autor: rs
przekazywanie schowka
On 8/24/2015 4:01 PM, salto en la parte superior del pene wrote:
Krzysiek wrote:
[...]

nie wiem ile. zainstalowałem i na razie bardzo mi się podoba. to nie jest kombajn. powiem teraz, że nawet trochę mi w nim brakuje, ale do czystych SMS jest świetny. <rs>

Data: 2015-08-25 00:14:34
Autor: salto en la parte superior del pene
przekazywanie schowka
Krzysiek wrote:
[...]

z "pilnosci" zagadnienia sadzilem ze ma sluzyc do zaawansowanej pracy
zawodowej.
dla mnie praktycznie sms  nie istnieje, a kopiowanie tekstu zalatwiam
jak wspominalem email'em (juz na wielu liniach lotniczych w czasie
lotu mozna uzywac telefonii mobilnej, czyli i tu nie ma przeszkod).

Data: 2015-08-24 18:19:43
Autor: rs
przekazywanie schowka
Krzysiek wrote:
[...]

skoro tobie pasuje takie rozwiÄ…zanie, to super. mi nie pasuje. <rs>

Data: 2015-08-26 22:28:18
Autor: Pszemol
przekazywanie schowka
"salto en la parte superior del pene" <skocz-mi-na-chubek-czuja@palancie.ty> wrote in message news:mrg50b$ue1$1news.albasani.net...
[...]

Zrozum że jemu chodzi o jeden, góra dwa kliki...
Otworzenie nowego maila, wybranie adresata,
wstukanie tematu czy treści, wysłanie - za dużo klików.
To ma być switch do appka który chodzi już na phonie
cały czas, i paste, potem switch do apka na pececie i copy/paste.

Data: 2015-09-01 23:36:34
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

przekazywanie schowka