przekładka kierownicy

Data: 2019-02-01 11:10:14
Autor: pueblo
przekładka kierownicy
Znajomy wrócił z Uk do Polski. Miał tam VW Transportera. I chciał go mieć tutaj, ale mu nie zarejestrowali - bo to niby ciężarowy.
Ma ktoś jakieś informacje z pierwszej ręki, czy warto robić przekładkę, czy to jest bezpieczne, a może jakiś polecany zakład w którym możnaby zapytać o cenę? Bo niewylkuczone, że to się okaże zupełnie nieopłacalne i ryzykowne.
W tej chwili zamierza on wrócić nim do Anglii i tam go sprzedać, chociaż widzę że wolałby go zostawić.

Data: 2019-02-01 12:59:49
Autor: Budzik
przekładka kierownicy
Użytkownik pueblo nomail@nomail.pl ...

[...]

Ja mam mastera przekładanego i nic sie złego nie dzieje.
Koszt to pewnie kilka tysiecy.
Te samochody są ponoc przystosowane do zbudowania w obie strony wiec *teoretycznie* nie powinno byc problemu.

Wejdz na allegro, wpisz t5 przekładka i bedziesz wiedział... :)

A z ciekawości - tylko osobówki mozna rejestrowac u nas z kierownica po prawej?

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2019-02-01 14:21:26
Autor: pueblo
przekładka kierownicy
Witaj Budzik, 01 lut 2019 w
news:XnsA9E984D2B5948budzik61pocztaonetpl127.0.0.1 napisałeś/aś:
Ja mam mastera przekładanego i nic sie złego nie dzieje.
Koszt to pewnie kilka tysiecy.
Takim go kupiłeś?

A z ciekawości - tylko osobówki mozna rejestrowac u nas z kierownica
po prawej?

"Ustawodawca dopuścił do rejestracji w Polsce pojazdy wyłącznie kategorii M1"
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22528320,czy-mozna-w-polsce-zarejestrowac-
auto-z-kierownica-po-prawej.html

Data: 2019-02-01 16:59:48
Autor: Budzik
przekładka kierownicy
Użytkownik pueblo nomail@nomail.pl ...

Ja mam mastera przekładanego i nic sie złego nie dzieje.
Koszt to pewnie kilka tysiecy.

Takim go kupiłeś?

Tak

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2019-02-09 21:17:42
Autor: pueblo
przekładka kierownicy
Witaj Budzik, 01 lut 2019 w news:XnsA9E9B59EFC090budzik61pocztaonetpl@
127.0.0.1 napisałeś/aś:

Użytkownik pueblo nomail@nomail.pl ...

Ja mam mastera przekładanego i nic sie złego nie dzieje.
Koszt to pewnie kilka tysiecy.

Takim go kupiłeś?

Tak

Jeszcze dopytam. Czy z tego powodu cena była bardzo atrakcyjna?

Data: 2019-02-10 10:59:59
Autor: Budzik
przekładka kierownicy
[...]

Niespecjalnie. Ale to troche specyficzny samochód wiec trudno to odniesc bo to bus z izoterma i agregatem chłodniczym.
Obejrzałem 10 sztuk i ten był po prostu najlepszy.

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2019-02-09 21:19:02
Autor: pueblo
przekładka kierownicy
Witaj pueblo, 01 lut 2019 w
news:5c542916$0$518$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś: Ok. Nikt nie zna nikogo, kto robił przekładkę i jest zadowolony, nie narzekał na nic? Zawsze to jakiś rodzaj polecenia konkretnego zakładu.

przekładka kierownicy