Data: 2012-05-02 04:59:05 | |
Autor: maniek1111-84@o2.pl | |
przekladka zawiasu z tl do bandita | |
Witam robił ktoś moze taką przekładke chodzi o upsy z tl 1000 żeby
wlożyć do bandita 600 zastanawiam się ponieważ mogę coś takiego kupic z zaciskami w komplecie naprawde za małe pieniądzę . Dlatego pytanie do was co konkretnie trzeba zrobić trzeba zeby spasować je do dziorka , nadmieniam ze mialbym caly komplet z polkami oraz zaciskami |
|
Data: 2012-05-07 11:55:38 | |
Autor: Kopyt | |
przekladka zawiasu z tl do bandita | |
Cze!
Użytkownik <maniek1111-84@o2.pl> napisał w wiadomości Witam robił ktoś moze taką przekładke chodzi o upsy z tl 1000 żeby Dokladnie takiej przekladki nie robilem, ale zmienialem kiedys zawieche w starym GPX-ie na taka z ZZR. Jak srednice sztycy sa takie same to zabawa trwa jedno popoludnie i po klopocie. Przy czym ja wymienialem dokladnie caly przod (lacznie z polowkami kiery itp). Co najwyzej owiewka nie bedzie pozwala na pelne skrecenie kiery. Jak bandzior goly to nie powinno byc z tym akurat klopotu. Parametry sztycy sprawdza sie prosto -- trzeba porownac parametry lozysk glowki dla dawcy i biorcy, co jest do znalezienia w kazdym katalogu (np. Larsson). Tylko, ze... w zyciu juz bym czegos takiego nie robil z motorkami typu B6 lub podobnymi. Szkoda roboty, czasu, pieniedzy itp. Tym bardziej, ze efekt wcale nie musi powalac wizualnie, a i geometria moze ciut ucierpiec. Kazdy ma jakis izm -- jesli Twoim jest plan jezdzenia na B6 do smierci w podeszlym wieku to byc moze warto. W kazdym innym wypadku lepiej zakrecic sie za lepszym sprzetem z UPSami juz na starcie. Albo chociaz dlub w B12. Pawel SVSZ i SC33'98 |
|
Data: 2012-05-07 18:50:53 | |
Autor: Kuczu | |
przekladka zawiasu z tl do bandita | |
W dniu 2012-05-07 11:55, Kopyt pisze:
Dokladnie takiej przekladki nie robilem, ale zmienialem kiedys zawieche w Nie. Oprocz srednicy (srednic jesli dolne i gorne lozysko sa rozne) sztycy liczy sie rowniez dlugosc glowki oraz konstrukcja i umiejscowienie ogranicznikow skretu. Sama sztyce latwo zmienic - mozna ja przetoczyc, zrobic tuleje pod lozyska, wymienic lozyska na inne a w ostatecznosci wytoczyc i osadzic nowa sztyce. Ale juz ograniczniki stanowia czesto problem. Albo trzeba wymyslac nowe albo spawac polke i/lub glowke ramy. Do tego dochodzi problem stacyjki zintegrowanej z blokada kierownicy. Czesto trzeba ja przeniesc i/lub zrezygnowac z funkcji blokady. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-08 09:33:28 | |
Autor: Kopyt | |
przekladka zawiasu z tl do bandita | |
Cze!
Nie. Oprocz srednicy (srednic jesli dolne i gorne lozysko sa rozne) Fakt. W moim wypadku nie bylo problemu z dlugoscia ani z ogranicznikami (i tak byly sciete wiec je dospawywalem). W ogolnosci racje ma oczywiscie Kuczu. Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil. P |
|
Data: 2012-05-08 08:26:44 | |
Autor: Kuczu | |
przekladka zawiasu z tl do bandita | |
W dniu 2012-05-08 09:33, Kopyt pisze:
Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil. Aczkolwiek B12 swietnie jezdzi na USD i bezproblemowo pasuje zawias z gixxera 1100. BTW: USD, UPS to awaryjne zasilanie albo kurier. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-08 02:46:27 | |
Autor: maniek1111-84@o2.pl | |
przekladka zawiasu z tl do bandita | |
On 8 Maj, 08:26, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2012-05-08 09:33, Kopyt pisze: dzieki za zainteresowanie tematem zostaje wiec wymienic b6 na b12 i tam motac ale to w przyszlym sezonie jeszce raz dzieki i pozdrawiam |
|
Data: 2012-05-08 03:54:33 | |
Autor: maniek1111-84@o2.pl | |
przekladka zawiasu z tl do bandita | |
On 8 Maj, 08:26, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2012-05-08 09:33, Kopyt pisze: ok w takim razie jeszcze ten sezon na b6 a pozniej przesiadka na b12 i tam bede modzil dzieki za odpowiedzi |