przeklamanie kolorow x360

Data: 2009-12-23 18:33:03
Autor: Elves
przeklamanie kolorow x360

Użytkownik "domin" <domin@master.pl> napisał w wiadomości news:hgtb0m$809$1ns.master.pl...
wczoraj podczas grania (tak okolo po 1h) xbox zaczal wyswietlac dziwne kolory, w sumie wiekosc z nich to zielen, zamiast ladnej graficzki przeklamania wszystkich kolor, wylaczylem poczekalem do dzis, mniej wiecej znow po godzine dzieje sie to samo, zmienilem gre bo myslalem ze to moze jakis bug, ale nie (bayonetta i assasin's 2), artefaktow znanych mi z PC nie ma, domyslam sie ze konsola zaczyna sie psuc? stad moje pytanie, czy gwarancja liczy sie od daty zakupu czy daty rejestracji konsoli? czy z taka usterka dzwonic do ms?

Jeśli wszystko ma np. zielony odcień to raczej wina kabla, jeśli natomiast
pojawiają się obszary o różnych kolorach, zniekształcenia, artefakty itp. to
konsola jest bliska e74 lub rrod

pozdrawiam,
Elves

przeklamanie kolorow x360