przekroczenie limitu na kk Alior...

Data: 2010-03-27 22:16:17
Autor: RobertS
przekroczenie limitu na kk Alior...
jak w temacie: że tak sobie zacytuję znan± krajow± piosenkarkę, "jak to się mogło stać"?

wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;
zgodnie z TOiP bank może mnie obci±żyć opłat± karn± w wysoko¶ci 45 zł chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone

miał kto¶ już tak± sytuację? nalicz± opłatę czy może (zważywszy na kwotę i czas "debetu") nic z tym nie zrobi±?

RobertS

Data: 2010-03-27 16:26:58
Autor: witek
RobertS wrote:
jak w temacie: że tak sobie zacytuję znan± krajow± piosenkarkę, "jak to się mogło stać"?

wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;

normalne.
limit to tylko umowa miedzy tob± i bankiem, że danej kwoty nie przekroczysz, a nie, że bank ci na to nie pozwoli.

zgodnie z TOiP bank może mnie obci±żyć opłat± karn± w wysoko¶ci 45 zł chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone

bez znaczenia kiedy przekroczone i na jak długo.

miał kto¶ już tak± sytuację? nalicz± opłatę czy może (zważywszy na kwotę i czas "debetu") nic z tym nie zrobi±?

mieliby zrezygnowac z 45 zlotych?
zartujesz.
zoabczysz na wyciagu.

Data: 2010-03-27 22:45:27
Autor: Kamil Jońca
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

RobertS wrote:
[...]

Niby tak. Ale np. citi liczy karę, gdy przekroczenie utrzymuje się do
dnia wygenerowania wyciagu. (Co raz mi uratowało tyłek)
[...]

mieliby zrezygnowac z 45 zlotych?
zartujesz.
zoabczysz na wyciagu.

Co na to postawisz?
KJ

"#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

Data: 2010-03-27 16:42:43
Autor: witek
Kamil Jońca wrote:
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

jak w temacie: że tak sobie zacytuję znan± krajow± piosenkarkę, "jak
to się mogło stać"?

wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach
i wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;

No wła¶nie: jak?

transkcja za granica rozliczona po innym kursie niz blokada?

Data: 2010-03-27 23:21:50
Autor: RobertS
przekroczenie limitu na kk Alior...

transkcja za granica rozliczona po innym kursie niz blokada?

NIE, krajowa transakcja...

ps
pytam o naliczenie/lub nie tej opłaty, bo np. miałem podobn± akcję z citi i problemu nie było, przekroczyłem również o 3 dni termin spłaty kwoty min. i również kary nie było (chociaż bank miał prawo j± naliczyć)

RobertS

Data: 2010-03-27 22:23:30
Autor: wiatrak
przekroczenie limitu na kk Alior...

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:holsj2$1s9v$1opal.icpnet.pl...
[...]

Użycie pinu nie oznacza, ze transakcja poszła online. Drobne kwoty czesto chodz± u nich offline i st±d brak blokady i mozliwo¶ć przekroczenia limitu. Nigdy nie przekroczyłem , to nie wiem jak z konsekwencjami.

wiatrak

Data: 2010-03-27 23:44:30
Autor: Rafał
W dniu 10-03-27 22:16, RobertS pisze:
miał kto¶ już tak± sytuację? nalicz± opłatę czy może (zważywszy na kwotę
i czas "debetu") nic z tym nie zrobi±?

Raczej nie nalicz±. Automatyczna spłata idzie na drugi dzień standardowo. A jakby naliczyli to reklamuj. Czasem trafiaj± się ludzie.

--
Raf

Data: 2010-03-28 01:10:36
Autor: Michal_Ko
RobertS pisze:
[...]

W regulaminie albo w TOiP jest napisane, że dotyczy to tylko przekroczenia powyżej 100zł... Jestem tego prawie pewien, ale za póĽno na otwieranie i przedzieranie się przez PDFy :) Zostawiam to zadanie więc Tobie.

BTW- Jak u Ciebie działa widok "limitu wykorzystanego" w "informacjach o karcie kredytowej" na pulpicie? W porzadku? Bo u mnie (nowa karta) rozliczyło się już ~ 200zł a tam nadal mi wisi "0"...

Michał

Data: 2010-03-28 10:30:37
Autor: RobertS
[...]

dzięki za cynk, przeszukam toip ;-)

BTW- Jak u Ciebie działa widok "limitu wykorzystanego" w "informacjach o karcie kredytowej" na pulpicie? W porzadku? Bo u mnie (nowa karta) rozliczyło się już ~ 200zł a tam nadal mi wisi "0"...

musiałbym sprawdzić, teraz mam 100% wykorzystanego limitu, co do grosza

RobertS

Data: 2010-03-28 13:05:54
Autor: xbartx
przekroczenie limitu na kk Alior...
Dnia Sat, 27 Mar 2010 22:16:17 +0100, RobertS napisał(a):

jak w temacie: ĹĽe tak sobie zacytujÄ™ znanÄ… krajowÄ… piosenkarkÄ™, "jak to
się mogło stać"?

wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i
wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł; zgodnie z TOiP bank może mnie
obciążyć opłatą karną w wysokości 45 zł chociaż przekroczenie zauważyłem
i następnego dnia zostało spłacone

Z moich obserwacji często w empiku, pawle i gawle transakcję idą off i to nawet na kilkadziesiąt pln, więc raczej nie trudno wyjechać poza bandę.

Data: 2010-03-28 15:23:03
Autor: Mithos
W dniu 2010-03-28 15:05, xbartx pisze:
Z moich obserwacji często w empiku, pawle i gawle transakcję idą off i to
nawet na kilkadziesiąt pln, więc raczej nie trudno wyjechać poza bandę.

Ale w gruncie rzeczy bank jak będzie chciał to może opłatę przywalić i tyle.

--
Mithos

Data: 2010-03-28 17:48:39
Autor: RobertS
Mithos pisze:
[...]

w mojej okolicy PiP online, a przekroczenie spowodowane transakcją w MKL w Karpaczu (autoryzacja 3F), natomiast mam w okolicy sklep mięsny (bdb wyroby), w którym na slipie drukuje się kod 1K...co on oznacza?

RobertS

przekroczenie limitu na kk Alior...