przekroczenie limitu na kk Alior...

Data: 2010-03-27 22:23:30
Autor: wiatrak
przekroczenie limitu na kk Alior...

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:holsj2$1s9v$1opal.icpnet.pl...
jak w temacie: że tak sobie zacytuję znaną krajową piosenkarkę, "jak to się mogło stać"?

wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;
zgodnie z TOiP bank może mnie obciążyć opłatą karną w wysokości 45 zł chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone

miał ktoś już taką sytuację? naliczą opłatę czy może (zważywszy na kwotę i czas "debetu") nic z tym nie zrobią?

Użycie pinu nie oznacza, ze transakcja poszła online. Drobne kwoty czesto chodzą u nich offline i stąd brak blokady i mozliwość przekroczenia limitu. Nigdy nie przekroczyłem , to nie wiem jak z konsekwencjami.

wiatrak

przekroczenie limitu na kk Alior...