przekroczenie limitu na kk Alior...

Data: 2010-03-27 16:26:58
Autor: witek
przekroczenie limitu na kk Alior...
RobertS wrote:
jak w temacie: że tak sobie zacytuję znaną krajową piosenkarkę, "jak to się mogło stać"?

wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;

normalne.
limit to tylko umowa miedzy tobą i bankiem, że danej kwoty nie przekroczysz, a nie, że bank ci na to nie pozwoli.

zgodnie z TOiP bank może mnie obciążyć opłatą karną w wysokości 45 zł chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone

bez znaczenia kiedy przekroczone i na jak długo.

miał ktoś już taką sytuację? naliczą opłatę czy może (zważywszy na kwotę i czas "debetu") nic z tym nie zrobią?

mieliby zrezygnowac z 45 zlotych?
zartujesz.
zoabczysz na wyciagu.

Data: 2010-03-27 22:45:27
Autor: Kamil Jońca
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

RobertS wrote:
[...]

Niby tak. Ale np. citi liczy karę, gdy przekroczenie utrzymuje się do
dnia wygenerowania wyciagu. (Co raz mi uratowało tyłek)
[...]

mieliby zrezygnowac z 45 zlotych?
zartujesz.
zoabczysz na wyciagu.

Co na to postawisz?
KJ

"#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

przekroczenie limitu na kk Alior...