przekroczenie limitu na kk Alior...

Data: 2010-03-28 01:10:36
Autor: Michal_Ko
przekroczenie limitu na kk Alior...
RobertS pisze:
jak w temacie: że tak sobie zacytuję znaną krajową piosenkarkę, "jak to się mogło stać"?

wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;
zgodnie z TOiP bank może mnie obciążyć opłatą karną w wysokości 45 zł chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone

miał ktoś już taką sytuację? naliczą opłatę czy może (zważywszy na kwotę i czas "debetu") nic z tym nie zrobią?

W regulaminie albo w TOiP jest napisane, że dotyczy to tylko przekroczenia powyżej 100zł... Jestem tego prawie pewien, ale za późno na otwieranie i przedzieranie się przez PDFy :) Zostawiam to zadanie więc Tobie.

BTW- Jak u Ciebie działa widok "limitu wykorzystanego" w "informacjach o karcie kredytowej" na pulpicie? W porzadku? Bo u mnie (nowa karta) rozliczyło się już ~ 200zł a tam nadal mi wisi "0"...

Michał

Data: 2010-03-28 10:30:37
Autor: RobertS
[...]

dzięki za cynk, przeszukam toip ;-)

BTW- Jak u Ciebie działa widok "limitu wykorzystanego" w "informacjach o karcie kredytowej" na pulpicie? W porzadku? Bo u mnie (nowa karta) rozliczyło się już ~ 200zł a tam nadal mi wisi "0"...

musiałbym sprawdzić, teraz mam 100% wykorzystanego limitu, co do grosza

RobertS

przekroczenie limitu na kk Alior...