przekroczenie limitu na kk Alior...

Data: 2010-03-28 13:05:54
Autor: xbartx
przekroczenie limitu na kk Alior...
Dnia Sat, 27 Mar 2010 22:16:17 +0100, RobertS napisał(a):

jak w temacie: że tak sobie zacytuję znaną krajową piosenkarkę, "jak to
się mogło stać"?

wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i
wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł; zgodnie z TOiP bank może mnie
obciążyć opłatą karną w wysokości 45 zł chociaż przekroczenie zauważyłem
i następnego dnia zostało spłacone

Z moich obserwacji często w empiku, pawle i gawle transakcję idą off i to nawet na kilkadziesiąt pln, więc raczej nie trudno wyjechać poza bandę.

Data: 2010-03-28 15:23:03
Autor: Mithos
W dniu 2010-03-28 15:05, xbartx pisze:
Z moich obserwacji często w empiku, pawle i gawle transakcję idą off i to
nawet na kilkadziesiąt pln, więc raczej nie trudno wyjechać poza bandę.

Ale w gruncie rzeczy bank jak będzie chciał to może opłatę przywalić i tyle.

--
Mithos

Data: 2010-03-28 17:48:39
Autor: RobertS
Mithos pisze:
[...]

w mojej okolicy PiP online, a przekroczenie spowodowane transakcją w MKL w Karpaczu (autoryzacja 3F), natomiast mam w okolicy sklep mięsny (bdb wyroby), w którym na slipie drukuje się kod 1K...co on oznacza?

RobertS

przekroczenie limitu na kk Alior...